Elefanten boms

Råsa Muffin

Gift med forumet
Jeg klarer virkelig ikke la være å tenke på EN ting med en gang den kommer, pga en eller annen her inne som snakket om at man skulle google BOMS og kikke på bilder [:-]

Heh ja...det la seg ikke akkurat bakerst på netthinna for å si det sånn!! [:D][:'(]

[:-][:-] herreguuud for noen bilder da!!! [:-][8D] var ikke helt det jeg hadde sett for meg da jeg googla boms, for å si det sånn[8D] tenkte liksom det var bilde av en uteligger eller noe, menneh....[X(][8D]

ORIGINAL: Scrappycat

[:-][:-] herreguuud for noen bilder da!!! [:-][8D] var ikke helt det jeg hadde sett for meg da jeg googla boms, for å si det sånn[8D] tenkte liksom det var bilde av en uteligger eller noe, menneh....[X(][8D]

sign...

HAHAHAHAHAHAAH!!!

..måtte jo bare google jeg nå da, vettu!

Var liksom det jeg forventa meg da hun andre laget den tråden for en stund siden og [8|][:)]

Nå lurer jeg på hvilke bilder dere fikk opp, for de jeg fikk opp var ganske tragiske.. Men hver gang jeg skrev boms ble det omgjort til bombs da..

OOOOOOK never mind..fant ut av det[8D]

[:-]
hehe, nasty.

å søte elefanten boms da *barndomsminner*

ORIGINAL: Råsa Muffin

Var liksom det jeg forventa meg da hun andre laget den tråden for en stund siden og [8|][:)]

Haha, ja det var ikke akkurat en uteligger gitt....! [8D] fikk ikke med meg den forrige tråden, og jeg skulle nesten ønske at jeg ikke hadde vært så forbaska nysgjerrig at jeg måtte google det selv for å se hva som kom opp[8D] kveldsmaten var plutselig ikke så fristende likevel, hehehe[:D]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Haha, ja det var ikke akkurat en uteligger gitt....! [8D] fikk ikke med meg den forrige tråden, og jeg skulle nesten ønske at jeg ikke hadde vært så forbaska nysgjerrig at jeg måtte google det selv for å se hva som kom opp[8D] kveldsmaten var plutselig ikke så fristende likevel, hehehe[:D]

Haha, huff.. Nei, deeet kan jeg tenke meg [8D][:D]

Back
Topp