Råsa Muffin
Gift med forumet
Jeg klarer virkelig ikke la være å tenke på EN ting med en gang den kommer, pga en eller annen her inne som snakket om at man skulle google BOMS og kikke på bilder [:-]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Scrappycat
[:-][:-] herreguuud for noen bilder da!!! [:-][8D] var ikke helt det jeg hadde sett for meg da jeg googla boms, for å si det sånn[8D] tenkte liksom det var bilde av en uteligger eller noe, menneh....[X(][8D]
[:-][:-] herreguuud for noen bilder da!!! [:-][8D] var ikke helt det jeg hadde sett for meg da jeg googla boms, for å si det sånn[8D] tenkte liksom det var bilde av en uteligger eller noe, menneh....[X(][8D]
ORIGINAL: Råsa Muffin
Var liksom det jeg forventa meg da hun andre laget den tråden for en stund siden og [8|][:)]
ORIGINAL: Råsa Muffin
Var liksom det jeg forventa meg da hun andre laget den tråden for en stund siden og [8|][:)]
Haha, ja det var ikke akkurat en uteligger gitt....! [8D] fikk ikke med meg den forrige tråden, og jeg skulle nesten ønske at jeg ikke hadde vært så forbaska nysgjerrig at jeg måtte google det selv for å se hva som kom opp[8D] kveldsmaten var plutselig ikke så fristende likevel, hehehe[:D]