elefant......

Ulvemamma

Glad i forumet
Føler meg som en elefant!!!! Hvalross, hval, flodhest..... sukk... Hvordan skal dette gå?????? Har vært på ul i uke 7 og han sa det var 1 der inne, men hadde jeg ikke visst det hadde jeg trodd jeg hadde flere..... Vet jo at alt ikke er baby, men OMG!!!!! Klarer liksom ikke å gå å holde magen "på plass" heller! Akkurat som om magemusklene bare har sluppet taket! Lurer på hvordan jeg skal bli seende ut!!!!! Ser ut som jeg er 6 mnd på vei iallefall! [&:]

Ei mamma kjenner fikk vite i 7 eller 8mnd at det var 2 (på sin tredje ultralyd)... de hadde ikke sett det tidligere fordi den ene lå forran den andre eller noe...

Jeg spiser nesten ikke noe, men føler meg også svær... om jeg slapper helt av i magen så ser det ut som om jeg er minst 6mnd på vei... hadde vært  greit om magen var hard, men jeg syns den bare er dissete og feit :(

BILDER jenter, vi vil ha BILDER [:D][:D][:D][:D][:D][8D]

Jeg syns bare jeg ser feit ut... dårlig selvtillit når jeg ser meg i speilet...

Noen eser ut tidlig, andre sent. Kan hende det stangnerer.

ORIGINAL: MiniGull

Ei mamma kjenner fikk vite i 7 eller 8mnd at det var 2 (på sin tredje ultralyd)... de hadde ikke sett det tidligere fordi den ene lå forran den andre eller noe...

Jeg spiser nesten ikke noe, men føler meg også svær... om jeg slapper helt av i magen så ser det ut som om jeg er minst 6mnd på vei... hadde vært  greit om magen var hard, men jeg syns den bare er dissete og feit :(

HÆÆÆÆÆÆÆ??????[:o] Angst!!!! Er det mulig.... Nå blir jeg nervøs her..... !!!!Trodde de skulle se det helt tydelig så tidlig....... Da tror jeg det hadde tippet for meg....[&:]

jeg fikk kjempe diger mage i uke 10-13. men nå virker det som den har gått ned igjen. så var nok mye luft inni der :)

ORIGINAL: KathMor

BILDER jenter, vi vil ha BILDER [:D][:D][:D][:D][:D][8D]

ORIGINAL: Ulvemamma

ORIGINAL: MiniGull

HÆÆÆÆÆÆÆ??????[:o] Angst!!!! Er det mulig.... Nå blir jeg nervøs her..... !!!!Trodde de skulle se det helt tydelig så tidlig....... Da tror jeg det hadde tippet for meg....[&:]

Jeg og :S Da er det ikke mye tid igjen å forberede til 2... jeg har også hørt om folk som har fått vite det mens de har født, men det er vel litt av den skjeldne sorten...

Back
Topp