For svake, (syke) eldre mennesker kan en dag uten mat (og kanskje også lite/ingen drikke?) være ganske hardt, om ikke utslagsgivende. Særlig i kombinasjon med en stressende dag med reising og undersøkelser.Sultet ihjel pga 1 dag uten mat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For svake, (syke) eldre mennesker kan en dag uten mat (og kanskje også lite/ingen drikke?) være ganske hardt, om ikke utslagsgivende. Særlig i kombinasjon med en stressende dag med reising og undersøkelser.Sultet ihjel pga 1 dag uten mat?
Ofte er det ufortjent også.Ja, de ansatte får fort fingeren mot seg og ofte er det fortjent!
At det er underbemanning er ingen unnskyldning for å snakke stygt til en person, behandle de dårlig uten medmenneskelighet.
Jeg selv har blitt behandlet dårlig av mennesker i helsevesenet og det er litt skremmende at man ikke selv ser at mange er uegnet til å jobbe med mennesker.
Jeg innrømmer glatt jeg at i min jobb er det mange uegnet til det de gjør. Det betyr ikke at de som er egnet gjør en dårlig jobb!! Synes det er trist at de som jobber i helsevesenet ikke vil innrømme feil som blir gjort, hjelper ikke med mer bemanning, mer penger når de ansatte legger ansvaret av feil over pasienten. Det var pasienten som var vanskelig? Kjente jeg bør utrolig provosert!