Eldre søsken på oul?

Etter å ha lest alle innleggene her nå så prøver vi å få barnevakt til ungene. Har to friske barn fra før og det faller meg nesten ikke inn at denne gangen er det ett friskt ett og. Man vet aldri .
Takker for opplysningen her!

Kommer ikke til å ta med storesøster på oul. Her er det heller ikke tillatt å ha med barn, syns det er like greit.

Om jeg bestiller 3D ul så ville jeg nok tatt henne med, som flere skriver så blir det mer en "kose ul" :-)

Vi fikk time midt i ferien, men storesøster ble igjen med søskenbarn på hytta så da slapp vi barnevakt :) det stod i brevet fra sykehuset at de ikke ønsket barn tilstede.

Hadde ikke gjort det.. Man vet aldri hvilke beskjed man kan få der, så hadde ikke tatt sjansen på å ha henne der om det skulle være noe galt :( Jeg hadde heller bestilt en ekstra ultralyd senere så kunne hun vært med da :-)

Jeg hadde mine to med og det var veldig fint! Jeg hadde jo vært på ul flere ganger tidligere og fått tatt alt som måtte diskuteres da. Det er en del ting som ikke er for barneører, men denne gangen var mest for å få sett twinsa igjen. Veldig kjekt for storesøsknene å bli inkluderte :)

Her ble vesla med, på Oul, men hun er bare ett år da, men mannen fikk det travelt med P løpe etter henne, så blir greit å bare være oss neste gang, da går hun i barnehagen, hvertfall for han sin del ;)

Hadde hun vert eldre, hadde vi vurdert barnepass ja :)

Back
Topp