"Eldre" mødre

Fikk eldstejenta like før jeg fylte 30. Hadde "tenkt" å få barn tidligere, men var visst ikke klar før allikevel... [;)] Måtte møte den rette og få noen år sammen med han først.

Ser at jeg virkelig hører innunder denne definisjonen, og i skrivende stund står det helt stille om jeg er 33 eller 34.... tenke tenke tenke.. Blir 34 i september ja[:)]

Helt bevist å ikke få barn før jeg var ferdig utdannet( spl i 07) SÅ ville jeg ha fast jobb( fikk i slutten av 09), og grei økonomi og selvfølgelig en ok samboer/ mann til mine barn.

Jeg var akkurat fylt 27 da snuppa kom til verden og det var veldig planlagt. Da var vi begge ferdig utdanna og hadde jobba i 2 år. Det var mannen som var babysyk da, jeg måtte bearbeides litt [8D] 

Bevisst og bevisst, vi skulle ikke ha barn. Aldri hatt lyst på. Det forandret seg merkelig nok da jeg nærmet meg 30. Så da var det bare å sette i gang. Og snuppa kom 2 dager etter ti års bryllupsdag[:D]

Ville ha utdanning, jobb, økonomi, mann og bryllup på plass først og så har vi bare gått og venta på rette tidspunktet. Greit å rase litt fra seg først så man ikkje sitter og er bitter på livet.. Etter verdens beste sommerferie 2009 så satt småen på første forsøk...

Edit: er 28 nå...

Jeg var 24 når jeg ble gravid, 25 når hun ble født.

Hadde det ikke vært pga. jobb hadde vi fått enda før:)

Veslemøy kom en mnd før jeg fylte 26 og ho var nøye planlagt, ikke fordi vi hadde hus og jobb og alt på stell, men fordi vi ville ha barn [:)] Samboern har jo fast jobb, hus har vi kjøpt og jeg skal nok ordne meg en jobb jeg også etter hvert [;)]
Er veldig glad for at vi blei enige om å starte da vi gjorde, vi vil jo ha flere barn og kroppen trenger litt tid på å komme seg igjen har jeg merka [:'(]

Hadde jeg visst at det skulle være sånn her så ville jeg fått før!!! Mannen var babysyk før meg, jeg utsatte litt (ikke kjempemye da, var 22/23 da vi ble sammen og 29 da vi fikk barn) Men fikk nå gjort mye før beste lille snupp kom da - utdanning, jobb på midlertidig kontrakt, endelig fast jobb, diverse reiser, bryllup, internship, hus osv.

Back
Topp