Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fikk eldstejenta like før jeg fylte 30. Hadde "tenkt" å få barn tidligere, men var visst ikke klar før allikevel... [;)] Måtte møte den rette og få noen år sammen med han først.
Ser at jeg virkelig hører innunder denne definisjonen, og i skrivende stund står det helt stille om jeg er 33 eller 34.... tenke tenke tenke.. Blir 34 i september ja[:)]
Helt bevist å ikke få barn før jeg var ferdig utdannet( spl i 07) SÅ ville jeg ha fast jobb( fikk i slutten av 09), og grei økonomi og selvfølgelig en ok samboer/ mann til mine barn.
Jeg var akkurat fylt 27 da snuppa kom til verden og det var veldig planlagt. Da var vi begge ferdig utdanna og hadde jobba i 2 år. Det var mannen som var babysyk da, jeg måtte bearbeides litt [8D]
Bevisst og bevisst, vi skulle ikke ha barn. Aldri hatt lyst på. Det forandret seg merkelig nok da jeg nærmet meg 30. Så da var det bare å sette i gang. Og snuppa kom 2 dager etter ti års bryllupsdag[:D]
Ville ha utdanning, jobb, økonomi, mann og bryllup på plass først og så har vi bare gått og venta på rette tidspunktet. Greit å rase litt fra seg først så man ikkje sitter og er bitter på livet.. Etter verdens beste sommerferie 2009 så satt småen på første forsøk...
Veslemøy kom en mnd før jeg fylte 26 og ho var nøye planlagt, ikke fordi vi hadde hus og jobb og alt på stell, men fordi vi ville ha barn [:)] Samboern har jo fast jobb, hus har vi kjøpt og jeg skal nok ordne meg en jobb jeg også etter hvert [;)]
Er veldig glad for at vi blei enige om å starte da vi gjorde, vi vil jo ha flere barn og kroppen trenger litt tid på å komme seg igjen har jeg merka [:'(]
Hadde jeg visst at det skulle være sånn her så ville jeg fått før!!! Mannen var babysyk før meg, jeg utsatte litt (ikke kjempemye da, var 22/23 da vi ble sammen og 29 da vi fikk barn) Men fikk nå gjort mye før beste lille snupp kom da - utdanning, jobb på midlertidig kontrakt, endelig fast jobb, diverse reiser, bryllup, internship, hus osv.