"Eldre" mødre

kattekvinna

Forumet er livet
Dykk som har fått unger i midten/slutten av 20åra og seinere, var det eit bevisst val?
(Jada, ein smuuule inspirert av "unge mødre"tråden)

Eg blei 27 år rett etter at Vesla kom til verden... Det var veldig bevisst at vi ikkje fekk ungar før.. Ville vente til huset var i orden, til vi hadde stabil økonomi, ferdig med utdanning og i gode jobbar.....
så her var det nøye planlagt[:D] (Ho kom til og med eitt år før vi hadde "tenkt"[;)])

hadde ikkje funnet mannen i mitt liv før eg var 29 år så...[8D]

Eg blei 29 år 2 mnd etter Lotta kom. Grunnen til at det ikke skjedde tidligere var at samboeren måtte komme i puberteten først[8D]

Like forresten ikkje å komme under kategorien "eldre mødre" [:@][:@][:'(][8D]

jepp :) vi giftet oss i 2005, var 23 da og ikke helt klar for å ha barn(ingen av oss) vi tok det med ro helt til mammainstinktet slo hos meg en vakker oktoberdag i 2008 da hadde mannen min ingen valg hehe )

ja, veldig bevisst!
ble mamma 1 mnd før jeg ble 29.
var sammen med eksen min i 9 år, forholdet skrantet litt i slutten, så jeg visste det å få barn ikke var det smarteste. men når jeg fant min kjære, var vi ganske kjappe med å få fart på sakene. babyen ble planlagt ganske tidlig. ble gravid når vi hadde vært sammen ca ett år.
er glad jeg ikke fikk med eksen min og glad for at jeg har "herjet fra meg" før jeg ble mamma.

ORIGINAL: Tripleto

Like forresten ikkje å komme under kategorien "eldre mødre" [:@][:@][:'(][8D]

Heheheh, oss midt-imellom-mødre da[:)][:)][:)][:)]

Jeg var 25 år når jeg ble gravid med førstemann, og fikk han rett før jeg fylte 26. Nå er jeg 29 og har to barn! [:)] Begge barna var veldig planlagte. Synes det var passe alder å få barn på. [:)]

ORIGINAL: Tripleto

Eg blei 29 år 2 mnd etter Lotta kom. Grunnen til at det ikke skjedde tidligere var at samboeren måtte komme i puberteten først[8D]

HAHAHAHAHA! Du altså!!

Jeg var 26 (straaaaaks 27!!) og syntes det car passe alder å få barn på.
Dessuten er sambo 12 år eldre, så skal vi ha flere enn ett er det greit å ha begynt.

(var også med x-en i 7 år, men med han vurderte jeg aldri barn en gang!)

ORIGINAL: kattekvinna

Eg blei 27 år rett etter at Vesla kom til verden... Det var veldig bevisst at vi ikkje fekk ungar før.. Ville vente til huset var i orden, til vi hadde stabil økonomi, ferdig med utdanning og i gode jobbar.....
så her var det nøye planlagt[:D] (Ho kom til og med eitt år før vi hadde "tenkt"[;)])

samme her men lille snupa kom noen år før enn det var "tenkt"....ble 25 noen få mnd etter ho va født

Fikk for nesten 10 år siden beskjed at du kan ikke få barn uten hjelp, ca 0% sjangse.
Så slo fra meg å få barn, prøverør og denslags vil jeg ikke.
Så møtte jeg kjæresten og 10 dager senere var jeg visst gravid......
Så særdeles ikke planlagt [:D]

Fylte 27 det året Mini kom til, og ja, det var et veldig bevisst valg! [:)] Jeg ville være sikker på at han jeg fikk barn med var mannen i mitt liv, være ferdig utdannet og i jobb først!

Her var det meget planlagt ja!
Har alltid sagt at jeg ville ha første unge før jeg ble 30, og den samme meninga hadde gubben (altså før han ble 30..) - og siden han er to år eldre enn meg så begynte det å bli på tide å sette i gang [;)]
Han fikk valget i 2007 da - enten starte babylaging eller forlove oss og gifte oss.. [8D] Han valgte forlovelse og bryllup først [;)]

Ja, begge barna var planlagt:) Sjøl om vi ikke hadde regnet med at Sander skulle sitte på første forsøk. Tok det litt i feil rekkefølge men vi hadde i hvertfall jobber begge to og visste at vi var ment to be:) Jeg var 24 år når jeg fikk Sander og 26 år når jeg fikk Jonathan.

Jeg er en av de som var over 30 da jeg traff min samboer. Og vi ble ganske tidlig enige om å få barn, men det tok oss nesten to år å bli gravide. Så det var planlagt å få barn, men ikke så seint. Dessuten vet jeg ikke om jeg hadde vært klar for barn tidligere. og ikke var det noen jeg kunne tenkt meg å ha barn med som jeg traff tidligere. hadde skikkelig flaks da jeg traff mannen i mitt liv. I motsetning til de som var i livet mitt tidligere!!

Eg hadde nok ventet.. 

Back
Topp