Eldorado :D

t0mmelise

Forumet er livet
Grattis med 10 uker preggy :) Bare 2 igjen til de magiske 12 er gått :D 
Åssen er graviditeten? :) 

Ojoj! :) Lenge siden det har vært en tråd bare til meg :D

Jo, takk for det :) Det går fint. Akkurat begynt å få litt mage, så det ser ut som jeg har lagt på meg litt på magen. hehe :) Ellers ser det ut til at kvalmen er på retur også, heldigvis :)

Ojoj! :) Lenge siden det har vært en tråd bare til meg :D

Jo, takk for det :) Det går fint. Akkurat begynt å få litt mage, så det ser ut som jeg har lagt på meg litt på magen. hehe :) Ellers ser det ut til at kvalmen er på retur også, heldigvis :)

Så bra :) 
Er jo pittelitt misunnelig da vet du :D hihi.. 
Du må legge ut bilder når magen begynner å vokse seg stoooor og sterk :D hehe..

Og til Maiken87, Elnino, & Klesklypa : Hvordan går det med dere?? :) 
Jeg vil se bilder om noen vil legge ut :D hihih.. 

Er det noen flere som er gravid? :/ *blush* Jeg må innrømme at jeg ikke har helt kontroll nå :-(  Hun som tegner så fint :) (vet hva hun heter på facebook og vet hva jenta hennes heter men tenkte ikke jeg skulle skrive det her liksom :D hehe.. :) 

Ja, det begynner å bli noen igjen nå :) Morsomt at så mange har klart å "time" det så vi får nesten likt denne gangen også :)
Nemventernr2, er det ikke det hun heter tro? :) Tror det er noe lignende i allefall.. hehe :D

Skal legge ut bilde vettu :) Må bare vokse ut litt i dette slappe mageskinnet mitt :) hihi!

Tenk at Julie skal bli storesøster. emoticon  Hadde du mye plager forrige gang? Håper du slipper det + kvalme denne gang, og at det blir en fin tid fremover.

Ja, vi må få en update fra de som venter en lillebrøster.

Eg traff El Nino på torsdag, hun har ikkje internett no. Men hun har ein nydelig babykul Og lillebror der koser seg i magen, og storebror er ein herlig unge

Steeeemmmeeeer :D hehe.. stod HELT stille når jeg skrev denne tråden :D

Men jeg så bilder fra hun hadde vært på photoshoot i dag :) Kjempe fiiiiin mage <3

Så herlig med gravid mager, mimrer litt av og til jeg også :)

Men jeg har funnet ut at jeg er GLAD for at jeg ikke har no baby nå.. phu.. hadde tantebarnet mitt og snuppa her en morgen i trondheim.. streeess.. så all ære til dere mødre som har tette barn rundt 1,5-2 år mellomrom :D hohhoh.. de får igjen for det da :D men likevel.. stress.. hehe.. 

Crazy:

Hadde ikke så mye plager sist gang nei. Da tok det laaaang tid før jeg merket at jeg var gravid. Denne gangen merket jeg det mye tidligere, men jeg visste jo hva jeg skulle "kjenne" etter da :)
Kvalme har jeg hatt masse av, og har vært masse trøtt. Men tror det værste begynner å gå over nå :) :)

Back
Topp