Elastisk bæresjal

Safram

Forelsket i forumet
Er det noen som har erfaringer med dette? fikk i posten idag, å var veldig spent på om det ville passe siden jeg er overvektig, å det passa[:D] Har ikke brukt det på noen av de andre ungene, men har hørt så mye skryt om dette, så tenkte eg ville prøve[:)]

Hvor kjøpte du og hvor mye betalte du?[:)][:)]

Vil ha sånn til sommerferien.. Blir mye turer i skog og mark regner jeg med.. hihi

Vet de selger på ebay men jeg har aldri skjønte meg på det[&o]

Jupp, jeg har. Brukte det på førstemann, og kommer til å bruke det denne gangen også.

Tenkte å kjøpe meg noe slikt jeg og... Men har ingen erfaring med det og vet ikke av noen butikker i trondheim hvor jeg får prøvd [:o] er jo bare nettbutikker.

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Vil ha sånn til sommerferien.. Blir mye turer i skog og mark regner jeg med.. hihi

http://www.vidunderbarn.no/kategori.php?kategori=4&subkategori=21

Dette har jeg kjøpt:)

Skal bruke det selv denne gangen [:D] tenkte jeg skulle øve meg litt fremmover med å ta det på og legge en dukke oppi eller noe for å se åssen det blir [:D]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Jeg kjøpte Moby wrap på Ebay, fant en dame som selger i usa og sendte ho en mail og fikk ho til å sende det som gave for å slippe toll, sjalet med frakt kom på 350,- i Norge koster det rundt 450-500 + frakt så sparte litt[:)]

Kjenner ingen som kan hjelpe deg med å bestille der da?
Kan det ikke selv, mannen min som ordner for meg[8D]

sambo kan det ikke han heller [:-] hehehe.. Men kan jo kjøpe brukt og da [:)] Høre på face om det er noen som har lyst å selge sitt[8D] hehe

Jeg bestilte mitt her: www.sleepywrap.com
Tror ikke jeg betalte særlig mer enn 200-250,- for det. Men jeg kjenner noen i USA, så jeg bestilte sjalet i deres adresse, og så sendte de det i posten til meg som en gave. Så da slapp jeg unna toll.

Lurer på å skaffe meg et slikt sjal jeg også, men har ikke snøring på hvordan jeg skal knyte det eller hvordan jeg skal håndtere det når babyen skal oppi/knytes fast [8D]

ORIGINAL: Devilina

Lurer på å skaffe meg et slikt sjal jeg også, men har ikke snøring på hvordan jeg skal knyte det eller hvordan jeg skal håndtere det når babyen skal oppi/knytes fast [8D]

finnes mange gode forklaringer på nett[:)] hadde ikke peiling jeg heller, men fulgte oppskrift jeg fant så fikk det til[;)]

Det er ikke noe problem. Massevis av demoer på youtube! Bare søk på sleepy wrap eller moby wrab eller lignende.
Ellers kan jeg jo ta med min, og ta en demo på Fredrikstadtreffet på tirsdag.[;)]

ORIGINAL: Jellybelly

Det er ikke noe problem. Massevis av demoer på youtube! Bare søk på sleepy wrap eller moby wrab eller lignende.
Ellers kan jeg jo ta med min, og ta en demo på Fredrikstadtreffet på tirsdag.[;)]

Høres ut som en bra plan :) Da får jeg sett hva slags stoff det er og. Virker så mere praktisk med et sjal enn bære sele

Back
Topp