EL uten positiv test?

Lille Mille

Gift med forumet
Her sitter jeg og fantaserer og håper.. men er det noen som vet om man kan ha EL uten at testene viser positivt??

Jeg later iallefall som om at testene ikke helt virker jeg.. *gal*.. har begynt å miste troen på¨dem..

Har lest at noen ikke har fått utslag på test men allikevel blitt gravid?? Eller har jeg bare drømt..

Ja det vet jeg.. men jeg tenkte på om det går ann for det liksom....

Har jo testet før, men bare fått pos. EL test en gang som jeg kan huske.... Jeg tester videre jeg vet du.. har jo to typer tester denne gangen spytt og urin test..

Så det gjenstår bare å se... men hadde håpet at testene ikke alltid virker itilfelle jeg bare har hatt en EL på fire måneder...

Det var derfor jeg spurte....

Du e ik den einaste som er pisimist(eller kordan det skrives) på EL testene.
Har ik hadt det enda og etter min og eggløsningstesten hær skulla eg ha hadt det no desse dagane men nei!

Hadde positiv sist pp men ik no!!![:@][:@]

Hilsing til storken![:D]

Storken slutt å flyg feil, eg bur jo heilt ut med sjøen....Vinker til deg no fra vinduet mitt.....HALO!!!!
Her er eg!!!!!!! Ser du meg ik?
Skal henge eit flagg ut fra vinduet mitt i mårgen før eg går på jobb og eg forventer at du er her når eg kommer tilbake!

Noen har kidnappa storken! Ingen av oss som har sett han...

Hvem kan det være... TR som har vært ute og gjort ting hun ikke har noe med å gjøre kanskje...

( Litt av et eventyr, for en fantasi..)

Lurer på hvor mye vi måtte gitt en torpedo for å banke shiiiten ut av TR slik at hu aldri hadde turt å nærme seg døra mi igjen, og din da selvsagt...

Ha deg vekk!

Jeg kjenner forresten en.. ringer han nå..... [:D]

Han skulle se hva han fikk til.... Har et annet oppdrag først. men vårt skulle stå som første prioritet etter det.

Da gjenstår det å se om han har baller av stål og får fjerna tanta for godt!

Vi får virkelig håpe det....

Ja.. det gjør vi jo...

Det blir jo spennende å se... Gleder meg masse til å finne ut om det har klaffet for oss begge denne PP!

Hadde vært gøy om det hadde blitt sånn da.. termin rundt den samme tiden og... Oi, nå kjenner jeg at jeg ble litt for håpefull.... kanskje lurt å få bena litt ned på jorda...

Men lykke til iallefall! *klem*

Send storken til meg først da!
Siden det er kortere tid til TR forhåpentlig vis ikkje kommer og banker på hos meg!
Skal sende den fra meg med det samme eg er ferdig med den!

Om du henger ut et slikt flagg, så er det ikke rart om han flyr videre (BS=Bullshit!) så jeg tror du bør bytte med et annet flagg.....

Jeg traff storken forrige helg i en dyrepark på Tenerife... men han så fryktelig gammel og grå ut, kanskje han har blitt senil? prøvde å be ham ta seg en tur til Norge, men han bare så dumt på meg... så han er nok døv også... vi må nok vente til de har ansatt en ny en... [;)]

Jeg håper ikke det stemmer, at det må ansettes en ny stork siden han begynner å bli så gammel. Ansettelser kan jo ta så lang tid... Det skulle de ha ordnet før han ble så dårlig til vings, de skulle liksom hatt en assisterende stork syns nå jeg...

Hvem kan jeg sende inn klage til...??

Back
Topp