EL under stimulering?

Kicks

Gift med forumet
Begynte å få EL-slim i går, og i dag er det sinnsykt mye. Noen som vet hva som skjer dersom EL kommer nå, med tanke på IVF? Startet med Orgalutran (som skal bremse EL) i går kveld - kanskje det var for seint for meg?

Begynte å få EL-slim i går, og i dag er det sinnsykt mye. Noen som vet hva som skjer dersom EL kommer nå, med tanke på IVF? Startet med Orgalutran (som skal bremse EL) i går kveld - kanskje det var for seint for meg?
El slim er vanlig[emoji4][emoji106] Betyr bare at sprøytene stimulerer som de skal[emoji4] så lenge du tar orgalutran så får du ikke el[emoji4]

Det er helt normalt med (mye) elslim under stimulering:)

Tuusen takk for tilbakemelding! Dette fikk meg til å slappe av! Gleder meg til kontroll på fredag :D
Masse lykke til på kontroll [emoji171]

Masse lykke til på kontroll [emoji171]
Tusen takk - grugleder meg, håper jeg er klar da for å sette eggløsningssprøyte slik at jeg evt kan få uttak på søndag/mandag :Heartpink De fleste er vel kanskje det, siden de legger opp medisiner og doser til hva de tenker hver enkelt er klare med etter et regime? :joyful:

Tusen takk - grugleder meg, håper jeg er klar da for å sette eggløsningssprøyte slik at jeg evt kan få uttak på søndag/mandag :Heartpink De fleste er vel kanskje det, siden de legger opp medisiner og doser til hva de tenker hver enkelt er klare med etter et regime? :joyful:
Spennende :)! Jeg skal også på UL på fredag :)
Jeg har aldri vært klar for å sette eggløsningssprøyten den dagen jeg har UL. Jeg må alltid fortsette med sprøyter over helgen og egguttak på tirsdagen :) gjort det 4 ganger. Lykke til!! <3

Spennende :)! Jeg skal også på UL på fredag :)
Jeg har aldri vært klar for å sette eggløsningssprøyten den dagen jeg har UL. Jeg må alltid fortsette med sprøyter over helgen og egguttak på tirsdagen :) gjort det 4 ganger. Lykke til!! <3
Off, håper jeg er klar.. For jeg takler ikke den Orgalutran-sprøyten. Er så vond, og får litt reaksjon med blemme og rødmussenhet et godt stykke rundt der jeg setter den..
Lykke til til deg også! :)

Back
Topp