EL testing

Lykkeliten*

Betatt av forumet
Heia! Holder på med EL testing, foreløpig kun negative tester, men håper på positiv test i beg av neste uke :) Har ujevn syklus, og detter blir tredje måned med prøving etter vi mistet, så nå vil jeg ha litt kontroll på syklusen rett og slett. Andre som tar EL tester? Og hvor lenge har dere prøvd? Vi er på vår 5 PP nå, men startet for ca 7 mnd siden. Tok pause på 2 PP etter vi mistet. Håper så veldig at det klaffer denne mnd!! <3>
 
Masse lykke til :) jeg tester også etter el. Hadde positiv test på 17 mai :) har veldig ustabile sykluser. Dette er vår første prøveperiode, så vi har griseflaks hvis. Det klaffer så fort!
 
Så spennende!! :) Jeg fikk positiv EL test i dag, så her skal det humpes ;) Håper vi begge får positivt svar!
 
jeg håper det sitter for dere nå! ;-)

Jeg har tatt min første kur med pergotime, så har EL nå i disse dager, så her humpes det også
 
Jeg har gått på pergotime og fikk eggløysning dag 20 og 21 i syklusen!
Jeg brukte tester fra billigtester. De fungerte bra. Når jeg testet negativt fra dag 15-19 var jeg sikker på at jeg ikke fikk eggløsning. Bare flaks at jeg brukte eggløsningstester lengre :) Er nå gravid for første gang! Lykke til! og ikke gi opp selv om det ikke fungerte denne perioden :)
 
Back
Topp