El tester..

Jeg bestilte 18 eggløsningstester, og betalte 150,-: Hvis du bestiller over 100 kr, og mindre enn 200, så slipper du frakt ja. SÅ nesten så det lønner seg å bestille i omganger[;)]
 
Stilig - da skal jeg jammen bestille med en gang...:)
 
Ja, gjør det!!! Mener jeg betalte 259 for 7 på apoteket nå... Skader ihvertfall ikke å prøve dem på billigetester. Bestilte strimler jeg da...
 
Får det visst ikke til..? Får opp dette helt på slutten..:

Transaksjonen ble ikke gjennomført.
Årsak til feil: Beløpet ble angitt i feil format
Klikk "Fortsett" for å prøve igjen, eller velg annen betalingsmåte.
 
hmmm... det var rart... Er du på billige-tester, norge? Det står et tlf nr der å vel? >Ring hvis du ikke får til...
 
Hei,

Stemmer det at man ikke nødvendigvis har eggløsning hver måned? Jeg brukte eggløsningstest forrige måned og alt fungerte flott (men jeg mista), mens denne måneden får jeg ikke positiv utslag.... Forrige måned kjente jeg det i hele kroppen at jeg hadde eggløsning (vondt i ene eggstokken, vond rygg, kviser etc), mens denne maneden foler jeg ingen endring i kroppen. Jeg har alltid hatt regelmessig mens, så jeg lurer på om om det er mulig at jeg bare kan bli gravid annenhver måned? Har dere noen erfaringer med dette?
 
Det er ingen fast regel på når du har eggløsning - du kan ha den hver måned eller bare ett par ganger i året osv..Veldig forskjellig desverre..
 
Takk for svar! [;)] Ja, det er noen rare greier dette med eggløsning. hadde liksom ikke tenkt noe som helst over alt dette før vi nå plutselig har lyst på barn- Masse jeg ikke vet om min egen kropp!

Lurer på om jeg kanskje har hatt eggløsning nå, likevel - Har ikke hatt vondt eller andre symptomer, men fikk plutselig mye utflod i et par dager, før jeg merket at temperaturen steg i kroppen - Og det er vel tegn på at man har hatt eggløsning, hvis jeg forstår dette rett. Men spørs om vi klarte å time dette riktig, da... Må nok til å prøve igjen neste måned uansett, tror jeg...
 
Hei pinkstuff[:)]

Ja, jeg har heller aldri tenkt noe over denne "forunderlige" kroppen
vår før nå....[:)] Mye som liksom skal klaffe!
Helt riktig, så stiger temperaturen litt under el...
Har du lest på pernille.info? Der står det masse om eggløsning
med mere. Der står også litt om utflod i forbindelse med
jentenes syklus...

Ønsker deg lykke til med prøvinga også[;)]

Klem
 
Hei Sollise,

Takk for tipset!
Ja, jeg har nå sikkert lest alt som finnes på nettet om eggløsning, så nå er jeg vel-belest! [:D]
Det er jo igrunn litt gøy også, å bli litt mer kjent med kroppen sin-

Lykke til med prøvingen ti deg og dere andre! [:)][:)]
 
Back
Topp