El tester..

hes

Forelsket i forumet
Jeg skjønner meg ikke helt på de eggløsningstestene jeg tar. Siste 3 dagene har det vært en strek på testruten som er litt lysere enn kontroll ruten hva skal det være godt for?

I bruksanvisningen står det at det er en negativ test - og at en da ikke har eggløsning.. Men hvorfor er den ikke bare blank da?
 
HAr gjort det på meg også. hes.... Fikk ikke positiv denne mnd... Men husk at noen ganger er el tidlig i syklusen og andre ganger senere....
Grunnen til at det er en svak synlig strek, er at det alltid finnes litt LH i urinen vår, men at den stiger kraftig like før el, derfor blir streken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Skjønte du meg?
 
Skjønner deg, men idag er streken borte plutselig...snodige greier...[8|]

Har begynt å teste 1 dag før jeg var ferdig med mensen denne gangen - og skal teste til jeg får mensen igjen bare for å være sikker [:)]
 
Det hørtes lurt ut Hes[:D]Men blir ikke det kjempedyrt?jeg har aldri tatt EL test men minnes at den var litt dyr på apoteket....
 
Tja, koster jo litt da - men siden syklusen min tydeligvis er litt på tur synes jeg det er greit å sjekke for sikkerthets skyld..
 
Kan du sii fra hes om du får pos utslag eller ikke??? Ettersom ikke jeg fikk det nå... BLir litt bekymra jeg, men noen ganger har vi ikke el heller visst... Kroppen vår har mye rart for seg noen ganger[;)]

Skjønner det blir dyrt hvis dere kjøper el-tester på apoteket, men gå heller innpå billige-tester, norge, for der betalte jeg 150 kronerfor 18 stk, og det er ganske billig, synes jeg[:)]
 
Men stoler du på de da? Redd de gir misvisende svar jeg, siden de ikke er kjøpt på apoteket..
 
Oi da, det har jeg ikke helt tenkt over.... Kanskje man ikke skal det?
Mener jeg har lest at de er like bra som andre tester her på forumet jeg...
Har du hørt noe annet?
 
Jeg aner ikke altså, jeg bare synes det er "tryggest" å bruke de fra apoteket..

Betaler heller litt ekstra for en periode..[:)]

Har ikke hatt el foreløbig - men jeg håper at jeg er tilbake i samme syklusen som før, og da skal jeg ikke ha el før om 4-5 dager..."håper" Nå forrige gang var den nede i 20 dager - og da skulle jeg hatt el på søndag som var[8|]

Så nå krysser jeg fingrene "big time" for at jeg er tilbake i normalen...
 
Jeg kjøpte QR nå til neste perode. Har du brukt dem?
Tenkte kanskje de var mer sensitive, og vil jo vite når jeg har el tenkte jeg...

Lykke til med syklusen[:)]
 
Det er den jeg bruker - både el og graviditetstestene..[:)]

Lykke til til deg også..[:D]

Prøvd lenge foresten?
 
Jeg ble gravid på 1. forsøk sist, men mistet... Nå er vi i gang med prøvingen igjen, og håper alt skal gå bra neste gang!
HAdde vært fint og fått el da... Men håper QR viser det neste gang...

Dere?
 
Hei!
Jeg ville bare si at jeg brukte EL-tester fra www.billige-tester.com , og dere ser jo hvordan det gikk...[:D] Testet også positivt på graviditetstesten 3 dager før IKM. Jeg bestilte strimmlene og de er veldig enkle i bruk, selvfølgelig ikke så fancy som de test-pinnen man får kjøpt, men de gjør samme nytten. De er bare mye billigere å lage, og er derfor mye billigere å kjøpe... Hilsen meg...
 
Ja, jeg har igjen en del av de billige testene også, men rart ikke el viste på dem...
 
ORIGINAL: sollise

Jeg ble gravid på 1. forsøk sist, men mistet... Nå er vi i gang med prøvingen igjen, og håper alt skal gå bra neste gang!
HAdde vært fint og fått el da... Men håper QR viser det neste gang...

Dere?


Har en sønn fra før - er nå i 3 pp på nr 2..[:)]
 
Kanskje jeg skulle prøve de billige testene..?

Hvor lang tid tar det før du har dem?
 
Bestilte på lørdag jeg, og hadde dem hit i dag!!! Veldig billig sammenlignet med apoteket ihvertfall...
 
Virket jo kjapt og greit det da [:D]
 
Ja! Jeg har 17 av de el testene nå,[;)] Bestilte litt mange, men går fort med noen å... Kjøpte fra QR også, så skal prøve de neste mnd...
KLem
 
Bestillte du sånn at du slapp frakt?

Hva betalte du totalt da?
 
Back
Topp