EL TESTER

Har et spørsm¨ål om EL testene fra billige-teste. Når testestreken er svak.... Er det da lurt å teste de neste dagene? Når man er langt unna EL, er det svak testestrek da og? Eller er det ingen strek da?? Jeg tok en nå. Da var den svak... men den var jo der.... Hvis jeg har hatt EL går det da ned igjen og tilslutt helt bort??

Hei. Jeg har alltid en svak strek. TAtt testen i 8 dager nå for å bli litt kjent med den. & dager før EL var den svak, El var den skikkelig sterk, dagen etter er den svak igjen.( dette er i dag) Vet ikke helt om dette gir deg svar. Men er den svakerer enn test streken skal man se på den som negativ

Det er jeg ikke sikker på. Den har alltid vært svak til meg. HAr som sagt tatt den en hel uke før EL og det var da den samme svake streken hver dag. Plutselig en dag var den sterk og neste dag var den svak igjen. Tror det kan være lurt å ta å teste en stund for å bli kjent med den. Når man får sterk strek er det 12 til 48 timer til eggløsningen skal skje. Hvis man måler temp samtidig vet man jo når den har skjedd

Hei!
Tror det er individuelt... man må nok teste over litt lengre periode for å finne ut hva som stemmer for en selv. LH ligger ganske jevnt, før den øker kraftig rett før EL, sjekk ut www.pernille.info/hormonkurve.htm og se på homonkurven der...
Forrige periode viste to tester kun ktr.strek og så en dag med begge, ca like sterke, og nå har jeg testet lørd, sønd, og mandags formiddag kun ktr. strek, mandags kveld(i går) svak test strek, i dag nesten like sterke, men test-streken er bitte litt svakere enn ktr. streken, så jeg tar en ny i kveld. Forventet eggløsning er i morgen...
Forrige perode, så gikk det og 12 dager mellom positiv EL-test og til tante rød kom, altså ca 11 dager mellom EL og TR

Back
Topp