EL TESTER

Sunniva

Betatt av forumet
Hei. Har kjøpt EL stiks på billigtester.com. Har ikke fått to like sterke streker enda. Noen som har erfaring med disse testene.? Jeg får bare en sterk strek og en svak strek. Blir de like sterke eller? Tror ikke jeg hat hatt EL enda, bruker å kjenne smerter i forbindelse med dette. Men begynner nå å bli usikker siden den vanligvis kommer i rundt dag 14. Blitt tull med temp målingen også da jeg har nattevaktshelg. Bruker vanligvis å måle klokken 0530 men nå blir det jo ikke før 1500 og det er vel ikke helt sammenlignbart. Noen tips? Erfaringer?
 
Heisann!
Tror mine to streker var omtrent like, men en svak strek viser jo at det er stigning i LH. Kanskje du har tatt testen rett før, eller rett etter at stigningen var på topp?? Eggløsningen er normalt 14 dager etter mens hvis du har en syklus på 28 dager. Du kan jo kjenne etter på livmorhalstappen ift når du har EL, eller kjenne etter EL-slim... Du kan lese mer om dette på: www.pernille.info/el.htm.
Ift til temp måling, så er ikke det så effektivt, for du vil ha en stigning i tp etter EL er overstått, og da kan det være for sent.
 
Fikk 2 streker i dag. HAr hatt en sterk og en svak i en uke nå. Men i dag var den like sterk om ikke sterkerer!
 
He he. TAkk for det. HAdde sex i går så tror vi venter til i morgen. Ikke noen vits i å skyte blankt. Dessuten sier vel testen i fra 12 til 48 timer før eggløsning. Så da må vel i morgen bli greit???
 
på fredag..... Så gidder ikke det nå... Tror jeg heller vil ta noen EL tester for å se om jeg kan ha det snart...... Aner ikke hvor i syklusen jeg er så er vanskelig.. Er vel bare å slappe av så kommer hu når hu kommer.. Og en gang må hu vel bli regelmessig igjen
 
Høres lurt ut. Skal bestille meg noen flere tester jeg nå. Fikk liksom svar på at de virker i dag så da er det bare å shoppe
 
Hei! Sunniva! Du sier du har hatt en sterk og en svak strek i en uke... Lurte på om du leser den riktig av. For det kommer alltid en svak strek under det blanke, hvite område. Mens teststreken og kontrollstreken leses av på det hvite, matte område. Det er ca 0,5 cm mellom test- og kontrollstrek. Hvis du ser på testen etter mange timer, så kan du så vidt se en svak strek der teststreken er, men den er ikke gyldig da, men da kan du se hvor du kan forvente å se en strek når du har LH-stigning.
 
Nei er ganske sikker på at jeg leser den av riktig. HAr hatt en svak strek der hver gang jeg tar testen. Rett under test streken. Denne gangen var resultat testen sterkere enn test streken. Ja de stiksene som jeg har kjøpt på billigtest. com. Skal det ikke være slik.?
 
Hei! Høres ut som du leser den riktig av ja. Jeg får kun strek på kontrollstreken. Har kun fått to streker en gang, og det var forrige syklus. Venter på en positiv om en dag, eller to eller tre [:D] Men leser på bruksanvisningen nå at "Når urinen kommer i kontakt med testen vil det komme frem en farget teststrek, hvis det er LH i urinen. Om den fargede streken ikke synes, eller om teststreken kun er svak vil dette tilsi et negativt resultat". Men du har sikkert sett den streken nedforbi der, den under den blanke plasikken, den som jeg lurte på om du såg på først.
Klem [:D]
 
Ganske sikker på at jeg leser av rett ja. Fordi nå er den svake streken sterkere enn test streken og jeg har EL. Så da vet jeg at jeg har lest av strken på rett plass. Det står jo i bruksanvisningen at den kan vises litt og at testen da er negativ. Men i dag var den definitivt sterkere enn den andre.
 
he he. Det har du rett i!!! Men etter 19 pp er jeg ikke så optimistisk!! HAr handlet flere nå for å si det sånn. Men skulle det skje et mirakel kan jeg jo bare spare dem til neste gang!!!!![;)]
 
Krysser fingrene for at det ligger noen rumpetroll på lur og venter nå når egget er på vei... [;)] Så blir det spennende i begynnelsen av aug om det blir tante på besøk eller to streker. Lykke til [:D]
 
Back
Topp