El tester!

Kine_M

Forelsket i forumet
Tenkte å legge inn el tester for oss som er litt grønne på det :depressed: :hilarious:
Noen som vet om den her er positiv?
 

Vedlegg

  • IMG_0080.jpeg
    IMG_0080.jpeg
    371,5 KB · Visninger: 8
Så godt som; dvs *nesten*. Men det ser ut som en type tester som har elendig fargestoff :p de er gjerne vanskeligere å lese av og tolke.. På sånne tester pleier jeg bare ta utgangspunkt i sterkeste test, for jeg har opplevd å aldri få helt positiv på sånne også.
 
Så godt som; dvs *nesten*. Men det ser ut som en type tester som har elendig fargestoff :p de er gjerne vanskeligere å lese av og tolke.. På sånne tester pleier jeg bare ta utgangspunkt i sterkeste test, for jeg har opplevd å aldri få helt positiv på sånne også.
Ja altså dette her er den forrige jeg tolket som «helt positiv»: IMG_8961.jpeg
Men ja jeg bruker normal sine, hvis ikke det klaffer denne mnd så skal jeg bestille babyplan eller noe, for det her er for frustrerende for min del :hilarious:
 
Ja altså dette her er den forrige jeg tolket som «helt positiv»: Vis vedlegget 434879
Men ja jeg bruker normal sine, hvis ikke det klaffer denne mnd så skal jeg bestille babyplan eller noe, for det her er for frustrerende for min del :hilarious:
Ja, det så ut som normal sine... De.. er ikke noe bra :bag:
Jeg sverger til make sure eller babyplan selv. MS er best på G-test også, etter min mening og erfaring.
 
Ja, det så ut som normal sine... De.. er ikke noe bra :bag:
Jeg sverger til make sure eller babyplan selv. MS er best på G-test også, etter min mening og erfaring.
Har hatt litt problemer med normal sine denne syklusen ja, tidligere har det ikke vært noe problem, men klaffer det ikke nå så kjøper jeg fra bp :banghead: :hilarious:
 
Back
Topp