Kan jo hende du har missa toppen, tatt ny etter denne?Er så vanskelig, pga etter den testen har testene blitt svakere… Har uregelmessig mens så vanskelig å finne peaken…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo hende du har missa toppen, tatt ny etter denne?Er så vanskelig, pga etter den testen har testene blitt svakere… Har uregelmessig mens så vanskelig å finne peaken…
Min var denne måneden positiv i bare noen timer før den sank igjen. Testet på kvelden mandag 5. februar og da var den negativ. Morgenen etter var den knallpositiv. Når jeg kom hjem fra jobb samme ettermiddag var den negativ igjen. Glad jeg testa på morgenen, hvis ikke hadde jeg nok trodd at jeg ikke hadde hatt el denne mnd. Kanskje samme har skjedd med deg, bare at du gikk glipp av peaken?Er så vanskelig, pga etter den testen har testene blitt svakere… Har uregelmessig mens så vanskelig å finne peaken…
Når du har så sterke tester er det lurt å teste flere ganger om dagen da har nokk eggløsning vert jaMye mulig jeg har gått glipp av peaken, men prøver å teste rundt kl 14:00 og 15:00 og rundt 20:00-21:00 for å være sikker, men akkuratt denne dagen ble det bare kl 15:00, jeg fortsetter og teste hver dag siden jeg ikke er helt sikker mtp uregelmessig mens
1 dpo ja, lykke tilFikk denne nå akkuratt, så da er jeg vel i DPO land tenker jeg
Da bør dere ligge innenfor gode odds jaHar hatt samleie annenhver dag den siste mnd så det skal vell gå etter planen forhåpentligvis
Denne pp har jeg prøvd smileReader. De kommer med egen app som leser av resultatet. Litt som Premom.Hei!
Prøvde å lete litt, men fant ikke!
Hvilke EL tester er mest nøyaktige? Erfaringer?
Jeg har faktisk kjøpt de for neste pp tenkte teste de ut ! Tar svarene en evighet eller kommer de fort ?Denne pp har jeg prøvd smileReader. De kommer med egen app som leser av resultatet. Litt som Premom.
Likte de veldig godt, og ga tydelig resultat.
Ganske billige også. Legger ved bilde av hvordan denne syklusen ser ut.
Appen anbefaler at du venter 5 min før du tar bilde. Den har egen timer som er veldig grei. Tar et par sekunder å få svaret etter man har tatt bilde.Jeg har faktisk kjøpt de for neste pp tenkte teste de ut ! Tar svarene en evighet eller kommer de fort ?
SupertAppen anbefaler at du venter 5 min før du tar bilde. Den har egen timer som er veldig grei. Tar et par sekunder å få svaret etter man har tatt bilde.