EL tester

# one million #

Glad i forumet
hvilken EL tester anbefaler dere når man skal ha innsett i normal syklus uten medisiner?

Jeg liker de fra Wondfo, enten kjøpt på ebay eller hos billigtester.no

Jeg bruker clearblue digital, da slipper jeg tolke svaret, kommer smilefjes når jeg har det. Lønner seg ta den litt utover dagen :) forøvrig den de anbefalt i Porsgrunn også ;-)

Jeg har også brukt clearblue digital med smilefjes. Veldig enkel å tolke:)

Jeg bruker Clearblue Advanced Fertilitetsmonitor :) Har også brukt BT fra Wondfo, men foretrekker den digitale løsningen :)

Kan man ta den med morgenurin ? Eller på ettermiddagen?
Jeg har testet på morgenurin, men jeg har fått positiv på dagen og. Du må bare passe på at du ikke har drukket for mye vann eller tisset mye slik at prøven blir for utvannet.

Jeg tester med morgenurin. Får alltid positiv test hver måned. Både med BT og CBFM.

Jeg har også alltid testet med morgenurin, men satt bare og googlet litt på forskjellige eggløsningstester og da kom det fram at de helst ikke skal tas på konsentrert urin, men litt utover dagen, gjerne ettermiddagen. Derfor jeg prøvde på nytt etter å ha tatt en på morgenurin, og da var den positiv i ett-tida :-) Derfor kan det jo hende man får falsk negativ på morran, selvom man egentlig har det :-)

Jeg bruker CB digital, tester mellom kl 11-15 på dagen. Temper i tillegg. :-)

Tenker det er litt vanskelig å teste på dagen siden man er på jobb ! Men at man kan teste kl 17 feks eller morgen og ettermiddag pluss temping :)

Jeg pleier å teste i 11-tiden rett før lunch, men skjønner at det kan fremstå som stressende for mange :-) Det går nok helt sikkert fint å teste etter jobb, lykke til!

Back
Topp