Jeg er ikke no god på dette her, men ser absolutt forandring på strekene jaJeg syntes jeg ser en liten økning nå, men PreMom sier noe annet. Må bare x fingrene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke no god på dette her, men ser absolutt forandring på strekene jaJeg syntes jeg ser en liten økning nå, men PreMom sier noe annet. Må bare x fingrene!
Veldig enigHåper det klaffer for oss alle denne runden. Det beste hadde vært om vi alle flytta rett inn i samme termingruppe om en stund
Ikke sant, så skal holde meg frem til kl 20 å håper det er forandringJeg er ikke no god på dette her, men ser absolutt forandring på strekene ja
Jeg har lagt inn begge steder før uten at det er noen forskjell hos meg. Er bildene med blits tatt på et senere tidspunkt? De ser tørre ut i alle fall og da er de ugyldige. De blir som regel sterkere når de tørker.911 - what’s your emergency
Jo, bare se på dette her! Det øverste bildet av eggløsningstestene er lagt inn i Premom-appen under «easy@home» ser jeg Jeg har som sagt tidligere ingen verdens erfaring med EL-tester og er prøver på dette feltet også.
Vis vedlegget 449184
Bildet under har jeg ordna i dag, og har lagt inn alle testene på nytt under «andre» i Premom. Med blits denne gangen. Og nå har jeg fått helt andre verdier!?
Vis vedlegget 449185
Jeg skjønner ca ingenting og nå blir jeg dritstressa, er det noen som ser hvordan jeg kan ligge an i løypa? Har jeg missa noe? Er dette krise?
Okei, ja det er sikkert det som er greia da. Har lagt inn alle testene på nytt i dag med blits. De har ligget i en pose og såklart tørket og blitt støvete. At jeg ikke tenker lengre enn min egen nese Snakk om å gjøre seg selv tulleruskJeg har lagt inn begge steder før uten at det er noen forskjell hos meg. Er bildene med blits tatt på et senere tidspunkt? De ser tørre ut i alle fall og da er de ugyldige. De blir som regel sterkere når de tørker.
Fort gjort Prøv å legg inn samme bilde begge steder neste gang da så ser du om det er noen forskjell!Okei, ja det er sikkert det som er greia da. Har lagt inn alle testene på nytt i dag med blits. De har ligget i en pose og såklart tørket og blitt støvete. At jeg ikke tenker lengre enn min egen nese Snakk om å gjøre seg selv tullerusk
Det skal jeg absolutt gjøre! Tusen takk for at du hanka meg ned på jorda igjenFort gjort Prøv å legg inn samme bilde begge steder neste gang da så ser du om det er noen forskjell!