EL-testbonanza og strektolkning

Frostbite

Virgo and moon child ✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Hvis denne tråden allerede finnes, så setter jeg pris på å bli geleidet dit. Enn så lenge så oppretter jeg denne :greet025

Jeg savner et eget sted hvor man kan prate med likesinnede EL-test-junkies gjennom syklusene, tyde eggløsningsperioder og tolke streker sammen. Håper noen har lyst til å være investert i dette temaet sammen med meg, da jeg har mye på hjertet men lite erfaring! Jeg syns eggløsning og eggløsningstesting er borti hampen interessant, og har lyst å bli kjent med andre som er over alle støvleskaft klar for testbonanza type eggløsning :smiley-bounce022

Last edited:
Kjenner at det foreløpig er litt styrete med el-testing om morgenen, samtidig som man skal våkne, få unger hit og dit, stelle seg selv og få seg selv av gårde :hilarious: Og du kan være helt sikker på at man ikke får være i fred på badet :wideyed: Men jeg har ikke funnet noe god rutine på dette enda. Jeg er uansett bare på testdag nummer 2, så jeg finner vel ut av det etter hvert. Er det sånn at jeg er pokka nødt til å teste på morgenurin? :think005

Jeg testa morgen også fordi jeg har korte topper så var det viktig å ikke gå glipp av den . Tisse må man på mårran og testene kan jo ligge i en kurv ved do , så stikker man pinnen under strålen . Ellers så er koppene fra billig tester fin . Tiss i den og sett den på hylla og stikk pinna i . Jeg har tre barn som skal opp om morgenen og er alene i ukedagene . Så det går fint . Den kan da være stigende kl 7 også tar jeg ny ved 11 tiden og da kan den være høy og på kvelden kan den være på vei ned igjen .
Var så kjekt å vite når den var høyest fordi jeg måtte få samboern hjem da haha

Ja, jeg må finne en måte å få det til å fungere bedre på. Her er casen at ingen i huset skal vite at jeg holder på med dette her :hilarious: Bortsett fra mannen min da. Men jeg tror egentlig at det største problemet mitt er at jeg er så trøtt om morgenen, at jeg syns alt er slitsomt uansett :yuck:

Bør man teste flere gang om dagen eller er det nok å teste bare én gang til samme tid hver dag?

Hei alle sammen :Heartred I går fikk jeg høy på clearblue advanced monitor og lav på premom (0,15 - babyplan). Noen som har noen tanker på hva det skyldes? Første gang jeg tester med babyplan/premom, kun brukt monitoren før.

Slik ser det foreløpig ut hos meg :bounce I følge Flo-appen har jeg antatt eggløsning 25/11

IMG_2040.jpeg

Hei alle sammen :Heartred I går fikk jeg høy på clearblue advanced monitor og lav på premom (0,15 - babyplan). Noen som har noen tanker på hva det skyldes? Første gang jeg tester med babyplan/premom, kun brukt monitoren før.
Hei, jeg bruker også monitor. Det er helt riktig! Høy indikerer østrogen økning som skjer FØR LH økningen, så stemmer at strimlene ska være lave. Østrogen økningen fører så til LH økning, så får vi maks og sannsynligvis positive strimler rundt samme tid:happy: selv er jeg nå på dag 5 med høy, og lave strimler. Håper på maks i morgen og positive strimler :love7

Vedlegg

• IMG_3336.jpeg
    IMG_3336.jpeg
    249,3 KB · Visninger: 32
håper på å få topp i dag, men nei da. De er høye, men står på stede hvil. Så tenker det blir topp i morgen tidlig evt

Vedlegg

• IMG_8629.png
    IMG_8629.png
    1,3 MB · Visninger: 38
håper på å få topp i dag, men nei da. De er høye, men står på stede hvil. Så tenker det blir topp i morgen tidlig evt
Det er så spennende å følge med på eggløsningen til folk :laughing002 :love017

Dagens opplegg :bounce

IMG_2050.jpeg

i dag har det gått fra svakt til litt sterkere nå. Tar neste og siste seint i kveld, ser ikke ut som EL kommer før på tirsdag :love7

Vedlegg

• IMG_8642.jpeg
    IMG_8642.jpeg
    404,8 KB · Visninger: 38
Dagens synstest :happy119 Ser det innafor ut dette her? EL var i utgangspunktet estimert i dag.

IMG_2058.jpeg

Ser at det er en liten økning, så tenker den er rett rundt hjørnet :)
Tenker du det kan være noe de neste par dagene? :) Er det kanskje lurt å legge inn no aksjer i dag? Annenhver dag har jeg lest er lurt :happy119

Ser ut som noe er på gang :angelic:
Tror du det kan være noe de neste par dagene? :smiley-angelic001 Er så vanvittig spennende, har lyst å teste hele tiden

Jeg syntes jeg ser en liten økning nå, men PreMom sier noe annet. Må bare x fingrene!

Vedlegg

• 2B37CF21-E161-49B8-9356-A80B9921FE9C.jpeg
    2B37CF21-E161-49B8-9356-A80B9921FE9C.jpeg
    837,1 KB · Visninger: 23
  • IMG_8677.png
    IMG_8677.png
    232,9 KB · Visninger: 21
  • IMG_8678.jpeg
    IMG_8678.jpeg
    169,9 KB · Visninger: 23
  • IMG_8679.jpeg
    IMG_8679.jpeg
    165,7 KB · Visninger: 24
Ja, gynekologen sa også det at annenhver dag var best :love7 Vi har annenhver dag nå frem til Eggløsning.
Håper det klaffer for oss alle denne runden. Det beste hadde vært om vi alle flytta rett inn i samme termingruppe om en stund :smiley-angelic001 :smiley-bounce022

Back
Topp