EL-testbonanza og strektolkning

Frostbite

Virgo and moon child ✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Hvis denne tråden allerede finnes, så setter jeg pris på å bli geleidet dit. Enn så lenge så oppretter jeg denne :greet025

Jeg savner et eget sted hvor man kan prate med likesinnede EL-test-junkies gjennom syklusene, tyde eggløsningsperioder og tolke streker sammen.

Håper noen har lyst til å være investert i dette temaet sammen med meg, da jeg har mye på hjertet men lite erfaring! Jeg syns eggløsning og eggløsningstesting er borti hampen interessant, og har lyst å bli kjent med andre som er over alle støvleskaft klar for testbonanza type eggløsning :smiley-bounce022

Kjenner at det foreløpig er litt styrete med el-testing om morgenen, samtidig som man skal våkne, få unger hit og dit, stelle seg selv og få seg selv av gårde :hilarious: Og du kan være helt sikker på at man ikke får være i fred på badet :wideyed: Men jeg har ikke funnet noe god rutine på dette enda. Jeg er uansett bare på testdag nummer 2, så jeg finner vel ut av det etter hvert. Er det sånn at jeg er pokka nødt til å teste på morgenurin? :think005

Jeg testa morgen også fordi jeg har korte topper så var det viktig å ikke gå glipp av den . Tisse må man på mårran og testene kan jo ligge i en kurv ved do , så stikker man pinnen under strålen . Ellers så er koppene fra billig tester fin . Tiss i den og sett den på hylla og stikk pinna i . Jeg har tre barn som skal opp om morgenen og er alene i ukedagene . Så det går fint . Den kan da være stigende kl 7 også tar jeg ny ved 11 tiden og da kan den være høy og på kvelden kan den være på vei ned igjen .
Var så kjekt å vite når den var høyest fordi jeg måtte få samboern hjem da haha

Ja, jeg må finne en måte å få det til å fungere bedre på. Her er casen at ingen i huset skal vite at jeg holder på med dette her :hilarious: Bortsett fra mannen min da. Men jeg tror egentlig at det største problemet mitt er at jeg er så trøtt om morgenen, at jeg syns alt er slitsomt uansett :yuck:

Bør man teste flere gang om dagen eller er det nok å teste bare én gang til samme tid hver dag?

Back
Topp