EL test og hostesaft

Antoine

Blir kjent med forumet
Når skal jeg begynne med dette i forhold til forespeilet EL?

Nå er alt klart for en aktiv måned i lakenene...[;)]
 
Hei!
Har lest at man bær begynne 4-5 dagerfør[;)]
Lykke til[:)]
 
Solvipect er det jeg har lest om ihvertfall...
Lykke til da[;)]
 
Leser litt i boka "92 råd til å bli gravid...", og her står det litt om dette med hostesaft.
Rådet om å ta hostesaft, solvipect er temmelig godt underbygget,-og det er bivirkningsfritt...

Flere tilsynelatende ufruktbare kvinner er plutselig blitt gravide etter å ha fått i seg hostemikstur mot luftveisproblemer!!![&:]
Hemmeligheten er stoffet guaifenesin. Stoffet virker inn på slimhinnene i luftveiene, men forandrer samtidig slimet i livmoren også. I følge amerikanske forskere...Livmorslimets konsistens kan gjøre det vanskelig for sædcellene å befrukte egget, noe som er årsaken til ufrivillig barnløshet kos noen kvinner. Men med små doser med hostesaft, blir slimet fortynnet og sjansen for å bli gravid øker!!! 1til 2 spiseskjeer daglig fra 3-4 dager sør eggløsning, skal visstnok holde!!![:)]
En lege i Amerika hevder at 30 % av alle kvinner som er barnløse pga livmorslimet, blir gravide etter en sånn kur![:D]

Om det er sant dette som står eller ei, vites ikke[8|]
Men skader sikkert ikke å prøve hvis man har prøvd leeenge!!! Men ikke en hel flaske
hostesaft om dagen bare[;)]
 
Tenker du ikke trenger å prøve dette neste gang jeg, Karianne[;)]

Tror det har klaffa for deg nå jeg...[:)][:)]
-For du glemte vel ikke å hoppe tilkøys, vel?!?![;)][:D]
 
Nei det skal jeg love deg Sollise![:D] He, he..
Takk for at du har troen på meg. Har ikke troen selv på at dette skulle gå så lett..

Vi får se om et par uker[:)]
 
Back
Topp