El test hvor ofte?

hes

Forelsket i forumet
det holder vel å ta en test hver dag, sant?Ikke nødvendig med flere for dagen?

Ifølge el kalkulatoren her på babyverden er jeg fruktbar fra 04.08 - 09.08 ( el 07.08) Så nå skal jeg teste for harde livet frem til jeg skal til legen den 22..

Guuud jeg håper jeg har eggløsning...[&o]
 
Hei på deg!

Min ticker stemmer ikke helt med min eggløsning, så jeg driver og tester
med el-tester nå om dagen! [&:]
Det står på mine tester at det holder med å ta en test pr dag!
Er både kontrollstreken og teststreken like sterke, så er den positiv, og da trengs det ikke tas flere tester!
Men for noen kan man teste hver 12. time, leste jeg (tror det var på pernille.info), fordi noen hadde rask
oppgang og like rask nedgang på testene...
Jeg testet i sta hvor teststreken var til stede, men meget svak, så tenkte å teste igjen i morgen tidlig...
Men lønner seg å ikke bruke morgenurinen, for den er mer konsentrert!

Ønsker deg lykke til med prøvinga[:)]
 
Ikke bruke morgenurinen? Skal ikke det være det beste liksom? Vel vel..Har testet på kvelden jeg nå foreløbig..

Lykke til med prøvingen til deg også:)
 
Hvis du tar EL test skal du ikke bruke morgenurin, men hvis du tar graviditets test skal du helst bruke morgenurin.[:)]
 
Åkei..[:)]
 
Tusen takk[:)] Litt spennende med prøvinga, og godt det er flere i samme båt[:)]

Graviditetstest skal man bruke morgenurin... Men når man tester el skal man helst bruke senere på dagen, for den kan gi
falskt resultat på morgenen... Når man tar utpå dagen, så skal man helst redusere væskeinntaket et par timer før testingen også. Det står det på veiledningene mine. Men kan godt hende det er forskjell å testene altså.

Tvi tvi[;)]
 
Tvi tvi til deg også..[;)]
 
Back
Topp