el test ? *bilde*

jeg har ikke el nå da.. men har ikm en eller annen gang i løpet av denne uken... ser det er mange som får positive el tester når de er gravide... fargen på den jeg tok idag er sterk, men streken er tynnere enn kontrollstreken... bare lurer på om det har noe å si, eller om det ikke betyr noe... under bare:P

eggløsningstester sga vel vere sterkere vist en har eggløsning? er det eg har lest å fått på mine,mn mulig eg tar feil[;)]

eg testa meg me eggløsningstest når eg trudde eg va gravid.å da slo den sterkt ud på begge strekane.dvs di blei møye sterkare en din va,mn håper såklart du er gravid da[;)] lykke til uansitt.eg va gravid då

Viss du har IKM og testa positivt med EL test så kan det være at du e gravid [;)]
Sir ikke at du e det. Men æ va iallefall det [:D]

jeg testa med graviditets test idag tidlig da sjønner dere[8D] men jeg vil ikke kalle den positiv.. men heller ikke 100% negativ.. for det var en strek på den, men jeg ser den bare i godt lys, og, den er også like tynn som den på el testen..  ....nå er det ekstra dumt at syklusen min ikke er helt stabil[:'(] ...eneste jeg vet er at ikm er i løpet av denne uken, helst etter den 27. [8D] hmmm....

streken er så tynn og svak at jeg ser den ikke når jeg tar bilde...[:'(] ..men, jeg SER den er på testen... men den er jo så himmla tynn[&:] why??

som sagt, syklusen min er ute av kjøre... siden i mai har jeg fått TR på disse datoene, 24.mai, 27.juni og 30.juli.... altså, med litt forskjellige tidrom i mellom, alt fra 28 - 36 dager[8|][>:]

så jeg bare forventer at den skal kommer i løpet av uka jeg..[8D]

Back
Topp