EL-sykkel

En tråd i 'Utstyr til foreldre og barn' startet av Veivalsa, 5 Aug 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Noen som har noe å anbefale? Aner ikke hva jeg skal se etter, bare veit at jeg ikke kommer til å orke sykkelvogn med to unger og bagasje oppi når minstemor blir stor nok til sykkeltur :joyful:

2. Stolt mamma Forumet er livet Septemberbarna 2019

3. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Asfalt, grus og mye oppoverbakker blir det hvertfall :p og budsjettet er oppe til vurdering. Sykkelen skal brukes mye så er derfor kan jeg øke budsjettet dersom det betyr en sykkel som vil vare lenger og tåle å trekke tungt!
    Hvis du har erfaring med noen konkrete merker må du gjerne dele :)

4. Stolt mamma Forumet er livet Septemberbarna 2019

Nå er det noen år siden vi kjøpte vår elsykkel, men vi har denne:
    https://cargobikemag.com/test-winora-y420-x-med-yamaha-motor/

Veldig fornøyd. Den trekker 3 barn (sykkelvogn + sykkelsete) uten problemer opp bratte bakker. Den koster jo litt, men hvis du skal ha en sykkel som enkelt klarer å trekke tungt i oppoverbakker må du nok opp i rundt 25 000 - 30 000 kr.

• Informativ Informativ x 1
  5. HalkatlaNord Andre møte med forumet

Jeg har den rimeligste fra xxl og den funker fint med en unge og masse varer. Bor øverst i en lang og bratt bakke, og er selv ganske tung. Har hatt denne i 3 år uten noen problemer

• Informativ Informativ x 1

Del denne siden