EL-smerter... er det liksom bare akkurat når El er og litt før?

FruMartinsen

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Eller kan man plutselig få det sånn type 2 DPO også?
Jeg er på den dagen i dag... og har fått EL bekrefte både av tester, EL-slim og temp.
Så den var den 7.desember.
Men menselignende vondter i magen kom først i dag.
:anyone

Eller kan man plutselig få det sånn type 2 DPO også?
Jeg er på den dagen i dag... og har fått EL bekrefte både av tester, EL-slim og temp.
Så den var den 7.desember.
Men menselignende vondter i magen kom først i dag.
:anyone

Jeg lurte akkurat på det samme! Tror jeg hadde EL igår, da begynte hvertfall menssmerter som jeg har idag også. Følger denne, jeg:angelic:

Mine eggløsningssmerter er en annen type vondt. Føles ut som jeg har en ballong nederst i magen, som er skikkelig øm. Varer bare en time eller to.

Nå etter EL har jeg vanlige murringer :) fikk eggløsningssmerter på natten samme dag som jeg fikk peak på testene, 2.dagen med positiv test, samt bittelitt slim. får veldig lite slim, til tross for jeg prøvde hostesaft denne runden o_O

Mine eggløsningssmerter er en annen type vondt. Føles ut som jeg har en ballong nederst i magen, som er skikkelig øm. Varer bare en time eller to.

Nå etter EL har jeg vanlige murringer :) fikk eggløsningssmerter på natten samme dag som jeg fikk peak på testene, 2.dagen med positiv test, samt bittelitt slim. får veldig lite slim, til tross for jeg prøvde hostesaft denne runden o_O

Når du sier det var det noe rart som knapp til der natten etter den positive testen. Natt til 7.desember.
Så da er det vanlig med murringer sånn i ettertid, altså?
:happy:
Har egentlig ikke tenkt over det sånn før.
Trur jeg.
:hilarious:

Føler meg også oppblåst og øm rundt selve rundt eggløsning. Etter på går det over til mer murringer. Liker å innbille meg at jeg kjenner at egget jobber seg nedover :D:D

Oppblåst og øm når selve eggløsningen er jeg også, omtrent alltid akkurat 24 timer etter positiv EL-test:) Og veldig vondt å ha sex når EL er. Varer som regel noen timer :p

Når du sier det var det noe rart som knapp til der natten etter den positive testen. Natt til 7.desember.
Så da er det vanlig med murringer sånn i ettertid, altså?
:happy:
Har egentlig ikke tenkt over det sånn før.
Trur jeg.
:hilarious:
Veldig vanskelig å beskrive det ubehaget under eggløsning, hadde det forrige syklus også, var vondt å gå, måtte gå litt bøyd, som en gammel dame :p nesten vondt å ta utenpå magen, nede ved skambeinet. Plutselig er det over. Jeg TROR det er da mitt egg løsner. Sååå spennende og nervepirrende dager nå. I følge Premom er jeg 2 dpo idag, men jeg lurer litt på om jeg er 1 dpo.. tiden vil vise uansett ❤️ Tror det er veldig vanlig mer svake murringer etter eggløsning, jeg har det helt til ikm føler jeg

EL-smerter kan komme både før, under og/eller etter eggløsning - for noen varer de bare minutter, for andre i opptil 4 dager. Så smertene gir i grunn lite informasjon i seg selv

Oppblåst og øm når selve eggløsningen er jeg også, omtrent alltid akkurat 24 timer etter positiv EL-test:) Og veldig vondt å ha sex når EL er. Varer som regel noen timer :p
Du... Det merket jeg og!
Skikkelig ømt oppi der plutselig.
Har aldri tenkt over at det og er et EL-tegn!
:woot:

Sist EL (den jeg ble gravid på) opplevde jeg el-smerter dagen før el. Var det som gjorde at jeg tok el-test og den kunne ikke vært mer positiv. Dagen etter hadde jeg el og også veldig øm. Merket tendenser dagen etter el også :)

Ikveld har jeg skikkelig «tak» i magen :bored: kommer og går mellom murringene.. måtte nyse, og da følte det som jeg fikk støt :wtf:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp