El-slim?!?!?!?!?!

Mammatilei

Elsker forumet
Hmm....det kan da ikke være riktig at jeg har el-slim nå??[8|] Bruker jo både Synarela og Puregon!!
Noen andre som har vært borti dette og har en grei forklaring til meg???[:-]

Kroppen min er litt merkelig om dagen synes jeg[8D]...

hehe..godt å høre[:)]. Blir så usikker på alt om dagen, så er greit å ha en plass å spørre hvor andre har gått igjennom det samme[:D]!!
Veldig ekkelt egentlig[:'(]

Det håper virkelig jeg også!! Så blir skikkelig spennede på kontroll i morgen!! Håper jeg får uttak alt på mandag jeg...hihi[:D][:D][:D]

Hehe...synes hele greia har gått litt for fort syden jeg begynte å spraye jeg...Gikk på spray bare 2 uker før jeg begynte å stikke. Hadde jo forberedt meg på å måtte spraye i 3-4 uker! Så jeg begynte med Puregon for akkurat ei uke siden....Så nå kan alt bare fortsette å gå fort synes jeg! Har hatt mye venting før jeg kom hit jeg er nå[8D]!!
MEN...jeg føler at hele kroppen min ligger et skritt foran hjernen min så alt går kanskje litt for fort når ting først begynte å skje[&:]..hihi
Jeg blir ihvertfall kjempe glad hvis jeg får uttak på mandag!
Ja nå må alt krysses som krysses kan[:D]..

ORIGINAL: Marje83

Det håper virkelig jeg også!! Så blir skikkelig spennede på kontroll i morgen!! Håper jeg får uttak alt på mandag jeg...hihi[:D][:D][:D]

JA!! for da møtes vi kanskje[:D][:D][:D] vi skal også på ullevål på mandag!

ORIGINAL: ella1

ORIGINAL: Marje83

JA!! for da møtes vi kanskje[:D][:D][:D] vi skal også på ullevål på mandag!

Skal oppdatere deg etter kontroll i morgen jeg[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]. Hadde vært veldig morsomt å møte deg!!!!!!

Back
Topp