Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pjuh heheDet er helt normaltDu får ikke el. Sprøytene dine sørger for at det ikke skjer før du setter Ovitrelle
Først da får du el 36 timer etter den er satt
![]()
Hva slags medisiner går du på nå da?Pjuh heheHun som lærte meg å sette sprøytene fortalte meg at det var synarellaen som fikk kroppen til ikke å starte eggløsningen. Redd den ikke virket skikkelig jeg nå :O
Sprayen hindrer deg i å få eggløsningMenopur går jeg på. Å så tar jeg synarella 2 ganger for dagen med kun et sprut hver gang.
Fikk helt panikk jeg :O Aldri hatt så mye slik før!Sprayen hindrer deg i å få eggløsningMen husker jeg fikk panikk selv da jeg hadde det. Hehe
![]()
Ikke jeg heller. Det er faktisl så jeg måtte bruke truse innleggFikk helt panikk jeg :O Aldri hatt så mye slik før!
Det må jeg også. Men så lenge alt er som det skal så er det ok for meg heheIkke jeg heller. Det er faktisl så jeg måtte bruke truse innlegg![]()
Veldig kjekk lesning ♡ Jeg har aldri vært borti så mye før. Man blir jo litt nervøs når alt er så nytt. Dere her inne er fantastisk ♡Jeg hadde også masse slim. Legen forklarte det med at kroppen jobbet med å få tykkere livmorslimhinne og at det derfor var så mye slim - og det var helt TOPP ifølge han