Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg har allerede sovet en god halvtime på senga mi jeg... Våkna da mannen kom inn på soverommet etter å ha lagt ungene. Jeg skal legge meg igjen,
Sove meg frisk til i morgen, håper jeg!

Fikk med meg varmeflaske jeg, ikke mannen. Men så holder jeg på å starte pp2 kjennes det ut til...
Sent from my LT26w using Tapatalk 2

Korreksjon, blod observert på do.
Mensen, som forventet. Jeg visste at den kom i dag. Satte ikke skikkelig igang før jeg kom hjem, men jeg skjønte det allerede i går kveld og tempen i morges bekreftet, så jeg viste det kom.
Ingen august unge, vi sikter på oktober. Med så lang syklus rekker jeg nok ikke september, men starten av oktober er vel fin?

Kan jeg spørre om det tok lang tid fra du betalte for vip til det var registrert? Jeg betalte i går, via google play fra app på telefonen, men den sier fortsatt St jeg har bare en dag igjen...
Jeg har i alle fall kvittering fra google wallet om at det er belastet, så jeg har sendt spm.
Sniker på grafen din jeg, og ser du har hatt stigning i dag, kombinert med mindre fruktbart sekret! Ser ut som el, kanskje...