EL på CD10???

Funker finfint med en tematisk skravletråd, gjør det ikke det da? Så har jeg noe å fylle dagen med :)

Og jeg har allerede sovet en god halvtime på senga mi jeg... Våkna da mannen kom inn på soverommet etter å ha lagt ungene. Jeg skal legge meg igjen,

Sove meg frisk til i morgen, håper jeg!

Og jeg har allerede sovet en god halvtime på senga mi jeg... Våkna da mannen kom inn på soverommet etter å ha lagt ungene. Jeg skal legge meg igjen,

Sove meg frisk til i morgen, håper jeg!

Her tenkte jeg å lure med meg mannen til sengs nå - er trøtt som en strømpe og har "some unfinished business" med han :cool14 :cool14

Sove godt, så pratest vi nok i morgen! :smiley-bounce015

Fikk med meg varmeflaske jeg, ikke mannen. Men så holder jeg på å starte pp2 kjennes det ut til...

Sent from my LT26w using Tapatalk 2

Slik ser skjemaet ut i dag - tempen sank i dag (målte med engang jeg våknet selv om klokka bare var 05.30 - prikken ble blå..? Jaja, fint det. Men nå ombestemte jo FF seg, hadde visst ikke EL på CD10 allikevel :taunt014

Valgte forresten å discarde tempen fra søndag siden jeg våknet så sent! (Kl. 08.40)

CD14 -pp10.JPG

Men tipper den stiger i morgen eller torsdag da EL slimet fortsatt er på plass!

Hvordan går det med deg da? Bedre i dag?

Bedre, så jeg er på jobb. Ikke blod enda, men du ser jo tempen min i dag.

Tipper det snart blir el på deg, ja. Om det er 6 som er tiden din vil 5.30 til 6.30 være blå prikker.

Korreksjon, blod observert på do.

Mensen, som forventet. Jeg visste at den kom i dag. Satte ikke skikkelig igang før jeg kom hjem, men jeg skjønte det allerede i går kveld og tempen i morges bekreftet, så jeg viste det kom.

Ingen august unge, vi sikter på oktober. Med så lang syklus rekker jeg nok ikke september, men starten av oktober er vel fin?

Mensen, som forventet. Jeg visste at den kom i dag. Satte ikke skikkelig igang før jeg kom hjem, men jeg skjønte det allerede i går kveld og tempen i morges bekreftet, så jeg viste det kom.

Ingen august unge, vi sikter på oktober. Med så lang syklus rekker jeg nok ikke september, men starten av oktober er vel fin?

Åååånei...! Er det mulig :(

Oktober er fin måned ja! Hvilken som helst måned.. krysser for september ennå jeg da. Tror jeg har hatt EL i dag eller rett rundt hjørnet da det er voooond i mageområdet i dag.. urk. Legge meg tror jeg!

Natta da :happy090

Kan jeg spørre om det tok lang tid fra du betalte for vip til det var registrert? Jeg betalte i går, via google play fra app på telefonen, men den sier fortsatt St jeg har bare en dag igjen...

Kan jeg spørre om det tok lang tid fra du betalte for vip til det var registrert? Jeg betalte i går, via google play fra app på telefonen, men den sier fortsatt St jeg har bare en dag igjen...

Ja selvfølgelig. Det gikk med engang! Har det blitt trukket fra kontoen din? Jeg brukte paypal...

Jeg har i alle fall kvittering fra google wallet om at det er belastet, så jeg har sendt spm.

Jeg har i alle fall kvittering fra google wallet om at det er belastet, så jeg har sendt spm.

Ja, det kan være det tar litt lenger tid. Mener å huske det sto noe om det på valgmulighetene du hadde. At noen av betalingsmåtene kunne ta lenger tid enn andre.

Paypal og kredittkort ble oppdatert med det samme :)

Det er på plass nå. Heldigvis.

Sniker på grafen din jeg, og ser du har hatt stigning i dag, kombinert med mindre fruktbart sekret! Ser ut som el, kanskje...

Sniker på grafen din jeg, og ser du har hatt stigning i dag, kombinert med mindre fruktbart sekret! Ser ut som el, kanskje...

Hehe, snik så mye du vil du! :book1 :alien

Jepp, sammen med voooonde stikninger/smerter i går kveld og noe murring/stikninger i dag så kan det se sånn ut!
Får bare se videre på tempen om den holder seg høy så blir det bekreftet i såfall :angel4

Hadde biiiittelitt seigt slim (EL slim?) - men det var så sinnsykt lite og jeg gravde (sorri detaljer..) langt inni for å få den bittelille klumpen så tror det var mest creamy ja! :schocked028

Hmm.. I dag sank tempen igjen. Les hele på utblåsningstråden....:oops:

---

Jeg regner med at hvis tempen er høy i morgen så klarer den å se hvor EL har vært. Krysse fingrene og håpe nå da - er så sinnsykt trøtt, sliten og irritabel i dag. Urk :bootyshake

Back
Topp