EL på CD10???

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Ifølge FF (og BBT) så hadde jeg EL på dag 10.. dette synes jeg hørtes veldig tidlig ut og jeg trodde ikke jeg hadde EL før mellom dag 14 og 17 (!).

Sånn ser skjemaet mitt ut på FF i dag.. hva tror dere? Kan FF ha rett? Ser jo tempen også har steget... men EL slim har det vært relativt lite av såvidt jeg har sett denne gang!

3DPO.JPG

:thefinger til kroppen min altså.. forstår virkelig ingenting lenger.. :happy118 :help

Det kan jo være, men jeg ser at en del av målingene dine er sirkler, ikke prikker, altså tatt til avvikende tidspunkt? Det kan jo gi litt forvirrende svar, og FF er ikke sikker heller, den har tegnet striplede linjer, ikke heltrukne.

Men kanskje.

Fortsett å tempe og registrere sekret, og fortsett sengevalsen også, så ser du i løpet av uka om bildet forandrer seg.

Det kan jo være, men jeg ser at en del av målingene dine er sirkler, ikke prikker, altså tatt til avvikende tidspunkt? Det kan jo gi litt forvirrende svar, og FF er ikke sikker heller, den har tegnet striplede linjer, ikke heltrukne.

Men kanskje.

Fortsett å tempe og registrere sekret, og fortsett sengevalsen også, så ser du i løpet av uka om bildet forandrer seg.

Ahh, det er det den prikkete linjen betyr! Er helt ny på FF - så er ikke helt stødig!
Ja ang. de klokkeslettene så har det ikke vært mer enn 5-10 min i forskjell så skjønner jeg ikke helt det.

Tusen takk for svar, ja vi fortsetter med 2.-3. hver dag frem til testen er positiv :D

At linjen er prikkete betyr at den ikke er sikker, men at det muligens er sånn. Når den er "sikker" blir det heltrukne røde linjer.

At det er sirkler, ikke prikker, kommer av avvikende tempetidspunkt mener jeg. Kan vise deg min, om du vil.

At linjen er prikkete betyr at den ikke er sikker, men at det muligens er sånn. Når den er "sikker" blir det heltrukne røde linjer.

At det er sirkler, ikke prikker, kommer av avvikende tempetidspunkt mener jeg. Kan vise deg min, om du vil.

Ja, takk! Har jo sett på de grafene som ligger på games også - så jeg vet hva du mener.
Men MÅ jeg virkelig ta tempen kl. 06 hver bidige morgen? Du må jo ha nettopp våknet, så hvis jeg våkner 05.30 og ligger våken til 06 så blir den jo også feil... eller???

årrrh.. for no tull :smiley-angry003

Jeg temper når jeg våkner. Og jeg har en datter på to år som pleide våkne 04:30 så jeg begynte å tempe da. Hey, hun sluttet med det, så nå temper jeg klokken 6 (Da har jeg alarm på) Bare at JEG våkner til tider fortsatt 0430 etter at hun har vekket meg da i et års tid, så... vel,da temper jeg da.

Du kan fortsette med det, temp når du våkner, det er viktigere enn at det er rett tidspunkt. Inntil en halvtime er ikke noe stort problem heller, egentlig. Men sånne som jeg har, altså alt fra 4 til 6,30... det blir av og til litt forvirrende for den.

Forsøkte å få til det med grafen, men aner ikke hva du har gjort for å lime den inn her? Jeg fikk bare til å linke til den eller å sette inn en bitte liten, tror jeg.

Men skal få vist det uansett. Nå er ikke min en spesielt god en, ettersom jeg begynte å måle alt for sent i syklusen, men den kan vise noen poenger likevel, som jeg skal kommentere når jeg viser.

Den ble veldig liten, men trykker du på den får du den opp stort.

Du kan se at
1)Jeg begynte veldig sent (bestilte termometer litt etter at vi bestemte oss for å prøve. Og det bestemte vi rundt CD 14)
2)Jeg temper ikke til veldig fast tidspunkt, derav en del sånne sirkler
3)det vises liekvel klart tempendring etter EL
4)Det du kanskje ikke så lett ser (om du ikke har mye erfaring) er at det ikke er helt gitt om det var denne dagen eller to dager senere, eller dagen i mellom dem, jeg egentig hadde EL. Jeg kan ved å endre på små detaljer få den til å flytte på strekene sine. Dette skyldes delvis punkt 1 og punkt 2.

Jeg har forøvrig ikke egentlig sluttet å tempe, men siden jeg har krysset av for feber de siste to dagene er ikke de målingene tatt med, de ligger vesentlig høyere enn de andre. Og skyldes ikke syklusen,

Jeg temper når jeg våkner. Og jeg har en datter på to år som pleide våkne 04:30 så jeg begynte å tempe da. Hey, hun sluttet med det, så nå temper jeg klokken 6 (Da har jeg alarm på) Bare at JEG våkner til tider fortsatt 0430 etter at hun har vekket meg da i et års tid, så... vel,da temper jeg da.

Du kan fortsette med det, temp når du våkner, det er viktigere enn at det er rett tidspunkt. Inntil en halvtime er ikke noe stort problem heller, egentlig. Men sånne som jeg har, altså alt fra 4 til 6,30... det blir av og til litt forvirrende for den.

Forsøkte å få til det med grafen, men aner ikke hva du har gjort for å lime den inn her? Jeg fikk bare til å linke til den eller å sette inn en bitte liten, tror jeg.

Men skal få vist det uansett. Nå er ikke min en spesielt god en, ettersom jeg begynte å måle alt for sent i syklusen, men den kan vise noen poenger likevel, som jeg skal kommentere når jeg viser.

Jeg klippet bare ut ett bilde med "Snipping tool" på maskinen og la det til som JPG fil i innlegget :smiley-angelic006

Men ja jeg er relativt ny på FF - begynte denne syklusen med å bruke den og har som sagt ikke kommet helt inni det.
Leste på pernille.info at det var viktig å tempe MED ENGANG du våknet og til SAMME tidspunkt.
Og det er mildt sagt JÆVLA vanskelig når jeg plutselig våkner tidligere enn klokka ringer! Hehe..

Men da skal jeg prøve å drite litt i tidspunktet så lenge det er innenfor noenlunde samme tidspunkt - også heller måle med engang jeg våkner. Kanskje det vil bli litt jevnere da.. helgene har hvertfall gått rett til H**** siden jeg ikke har hørt vekkerklokka men våknet fra 1-2 timer senere! Arrrrgh... laughing1

Mål når du våkner, det er viktigere enn tidspunktet.

snippingtool ja, da forstår jeg hva du gjorde. Vel, jeg brukte "sharing" fra FF jeg, og da kom ikke sånne store bilder som noe valg, men du ser det jo om du trykker på.

Jeg har FF på mobilen, det er genialt, for da bare måler jeg, og registrerer det med en gang. Da får den med seg når jeg registrerer, og antar det er måletidspunkt om jeg ikke angir noe annet. Derved slipper jeg å huske når jeg tempet. For, jeg måler altså når jeg våkner, og det varierer. Termometeret husker tempen, men jeg husker ikke tiden.

Mål når du våkner, det er viktigere enn tidspunktet.

snippingtool ja, da forstår jeg hva du gjorde. Vel, jeg brukte "sharing" fra FF jeg, og da kom ikke sånne store bilder som noe valg, men du ser det jo om du trykker på.

Jeg har FF på mobilen, det er genialt, for da bare måler jeg, og registrerer det med en gang. Da får den med seg når jeg registrerer, og antar det er måletidspunkt om jeg ikke angir noe annet. Derved slipper jeg å huske når jeg tempet. For, jeg måler altså når jeg våkner, og det varierer. Termometeret husker tempen, men jeg husker ikke tiden.

Ja jeg var å snek på ditt. 3 dager med sengekos på rad - jøsses :cool14

Her er hele mitt da;

Kode:
http://www.fertilityfriend.com/home/40f262[/PARSEHTML]

(Har registrert EL slim i dag så EL er nok rett rundt hjørnet ja!! :schocked028)
Har forresten også FF på mobilen, har alarm på også - uten at det har fungert særlig  :p

Det var en... spesiell helg...

Litt usikker på hva du mener, men du la inn link på en annen måte enn meg (ikke klikkbar heller) og jeg vet ikke om du har registrert så mye annet enn temp og sekret, for det viser i alle fall ikke for meg like mye sånne greier som på min. (Men then again, jeg er i den der VIP-prøve-perioden på FF enda, så jeg har tilgang til VIP-funksjonene, det er vel muligens deri alle disse fargedottene mine ligger..)

Litt usikker på hva du mener, men du la inn link på en annen måte enn meg (ikke klikkbar heller) og jeg vet ikke om du har registrert så mye annet enn temp og sekret, for det viser i alle fall ikke for meg like mye sånne greier som på min. (Men then again, jeg er i den der VIP-prøve-perioden på FF enda, så jeg har tilgang til VIP-funksjonene, det er vel muligens deri alle disse fargedottene mine ligger..)

Jeg mener med alt du regisrerer, symptomer osv. Hvordan la du inn dette??

Har også prøveperioden, men betalte nettopp for 12 mnd i helga så jeg har VIP en good stund fremover :cool01

Alle de de tingene jeg har registrert ligger stort sett under "spesific"-tab'en

Jeg har tenkt å betale for et år med VIP jeg også, dersom mensen kommer nå som forventet. VIP-perioden min går ut om tre dager, og jeg forventer mens i morgen eller onsdag.

Alle de de tingene jeg har registrert ligger stort sett under "spesific"-tab'en

Jeg har tenkt å betale for et år med VIP jeg også, dersom mensen kommer nå som forventet. VIP-perioden min går ut om tre dager, og jeg forventer mens i morgen eller onsdag.

Ja, og om jeg skulle bli gravid så hadde de en gravidversjon også - så det er nok kjekt å ha uansett :D

Siden du tydeligvis er litt superbruker der inne - har jeg noen spørsmål til deg hvis du ikke har noe i mot det;

DPO3.JPG

(Får ikke til det der link greiene, jeg som vanligvis har så god greie på data!)

- Den 14. desember så er datotallet sort - vet du hvorfor? Og lysegrønn firkant??
- 29. er dagen for forventet IKM - derfor det er en rosa firkant rundt også regner jeg med..
- 11.-13. desember er de fertile dagene??

Det var vel alt :angel9

Trykk på "legend" så får du opp hva ting og tang betyr.

Men ja, den rosa rammen er fremtidig mens. Rammer er generelt fremtidige antakelser, du vil kunne finne rammer for fremtidige eggløsninger også om du blar til neste mnd.

Helfarget rute er basert på det som har vært, ramme er det som kommer. De grønne dagene er fruktbare, den lysegrønne er eggløsningsdagen.

Trykk på "legend" så får du opp hva ting og tang betyr.

Men ja, den rosa rammen er fremtidig mens. Rammer er generelt fremtidige antakelser, du vil kunne finne rammer for fremtidige eggløsninger også om du blar til neste mnd.

Helfarget rute er basert på det som har vært, ramme er det som kommer. De grønne dagene er fruktbare, den lysegrønne er eggløsningsdagen.

Ahaaaaaa - tusen takk! :signs001 (Ble visst skravletråd dette i dag...)

Back
Topp