EL-NÅ???

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Nå tror dere sikkert at jeg er skikkelig blond, men altså... Jeg vet ikke hva som er hva av alle symptomene.. Sist jeg hadde mens var jeg 16 år, og syntes det var noe forbaska herk, og brydde meg ikke så mye om hva som skjedde når(noe som resulterte i en liten supermann-hehe). Men nå tok jeg ut spiralen i går(føler jeg har mast litt om den spiralen nå-hehe), og ønsker å bli gravid.. I dag kjenner jeg en stikking, murring på høyre side nederst i mage, sånn ca der jeg ser for meg eggstokkene ligger. Øh.. Kan det være eggeløsning?... Og om det er det, er jeg da fruktbar akkurat nå? Jøss... dette burde jeg sannelig vite.. Og NÅR i syklusen er det normalt å ha pms? Like før mens? Ved eggeløsning? Hjelp, tusen spm.. For ca en gang i mnd pleier jeg å være skikkelig nedstemt og overfølsom, griner for alt! Men jeg vet jo ikke om det har vært ved eggeløsning eller mens, pga at jeg ikke blør.... NOEN SOM SKJØNNER HVA JEG MENER? [8D] På forhånd tuusen takk for hjelpen, dere er strålende her inne altså! Ja, det må jeg virkelig si. Takket være slike sider så ser jeg ti tusen ganger lysere på ting. En kan jo spørre om ALT[:D]

det var mangen spørsmål, og eg forstod ikkje heilt kva du meinte? kor lenge har du hatt spiral? har ein ikkje mensen då??
men dum er du ikkje! det er berre å spørre altså, sjølv om eg ikkje forstod deg heilt..så ville eg berre ønske deg lykke til.
har dere prøvd lenge å bli gravid? kor gammel er du ? [:)]

hehe, tenkte det var litt vanskelig å forstå[;)] Nei, jeg har ikke hatt mens siden jeg var 16, ble gravid like før jeg fylte 17. Satte inn spiral like etter sønnen min ble født, og hadde da bare sporadiske blødninger i noen mnd før det stoppet helt opp. man har likevel eggeløsning, så jeg kan i prinsippet bli gravid ett døgn etter spiralen er tatt ut. Jeg er 25, og vi har bare akkurat bestemt at vi skal prøve på nr 2. Jeg husker jeg pleide å ha skikkelige menssmerter, men det jeg har nå er mer stikking på en side bare.. ikke vondt el noe.. Klokere?[;)]

Back
Topp