EL etter PERGO

babysick92

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Hei.
Skal ta mine siste to tabletter idag med første dobbeltkuren med pergo. Har hatt litt symptomer av tablettene med hodepine, men kjennes ut som det begynner å gå seg til nå.. har siden i går kjent stølhet/stikking nede i livmor området. Hvor lenge etter siste tablett kan man forvente el? : ) merker det er spennende siden det er første runde med pergo, men tenker ikke å teste etter el egentlig, men bare ta det som det kommer :)

Okei, ser ut til at jeg nesten bare må teste :p men eneste mulighet til å teste er før 07:00 og etter 16:30.. når er best ? :)
Jeg tenker at morgenurin sannsynligvis er sikrere enn ettermiddagsurin. Du kan risikere et par ekstra positive på den måten (fordi morgenurinen er så konsentrert), men det gjør jo i grunn ikke noe. Da vet du i alle fall sånn cirka når LH er på topp. Evt kan du prøve å teste ved begge tidspunkt og velge det tidspunktet du får sterkest strek :)

Jeg tenker at morgenurin sannsynligvis er sikrere enn ettermiddagsurin. Du kan risikere et par ekstra positive på den måten (fordi morgenurinen er så konsentrert), men det gjør jo i grunn ikke noe. Da vet du i alle fall sånn cirka når LH er på topp. Evt kan du prøve å teste ved begge tidspunkt og velge det tidspunktet du får sterkest strek :)

Ja :) tatt de siste to tablettene idag, når bør jeg begynne å teste etter el da? : )

Ja :) tatt de siste to tablettene idag, når bør jeg begynne å teste etter el da? : )
Hm, det vet jeg ikke helt. Vil tro det kan være lurt å starte på syklusdag 10-12? Kanskje noen andre av "pergorne" her har et bedre svar :)

Back
Topp