Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken App bruker dere for å finne ut sykluslengde og evt EL?
Noen apper som er bedre enn andre?
Om du måler temperatur, så er Fertilier Friend veldig fin.
Der har man fin oversikt over syklusen. Men vil anbefale EL tester også for å være sikker.![]()
Nei har ikke tenkt å tempe til å begynne med.. Har nettopp begyndt å planlegge, så tenkte å prøve uten først
Tenkte bare det kanskje var en app som man kunne legge inn menstruasjonssyklus, så regnet den ut når EL?
Bruker fertility friend til temping (anbefales for å vite nøyaktig el-dag) og ovia for backup og litt for å ha en enklere oversikt over symptomer ol.Hvilken App bruker dere for å finne ut sykluslengde og evt EL?
Noen apper som er bedre enn andre?
Det kan du gjøre med den. Jeg brukte WomanLog før jeg startet å tempe. Da var FF lettere for oversikten. Også kommer den med info om når EL burde ha vært i følge tempen. Og det kan være fint
Det er nok bare å søke, så får du opp mange alternativer. Men er greit å finne en som har alle alternativer du vil prøve i fremtiden en gang. Så slipper du å overføre info![]()
Maya - my period tracker. Har vært veldig fornøyd med denne, og hvis vi ser bort ifra det siste året (hormon-bombe) og denne syklusen hvor jeg har klusset selv, så har jeg vært fornøyd. Det er sjelden den har hatt feil på mens ihvertfall. Den registrerer symptomer om du ønsker det og sier ifra når jeg skal forvente å bli pms-kvalm(jeg sliter med det) for. Eksempel.
Men! Den beregner kun "normal" lutealfase
Bruker fertility friend til temping (anbefales for å vite nøyaktig el-dag) og ovia for backup og litt for å ha en enklere oversikt over symptomer ol.
Også har ovia veldig fine artikler innimellom. Men det har igrunn ff også
Men sånn ift temping da. Hadde jeg gått utifra eldagen som appene sier så hadde jeg nok bomma et par mnd da jeg har hatt el på cd18 og apper sier cd14 på en 28dagers syklus![]()
Lykke tilSkal virkelig sjekke ut denne![]()
Kan jo være greit, som jeg fikk tipset om tidligere her, å ha inne all data i den appen om jeg skulle begynne med temping senere![]()
Jeg har veldige smerter ved EL, og kan som regel også kjenne hvilken side egget slipper fra :O fikk dette bekreftet på en UL etter legen fant en "kul" på meg, og jeg forklarte at det sikkert var ett egg![]()
Men det hadde vært gøy å ha en app med syklusen inne, så jeg ser perioden med EL om jeg plutselig ikke skulle kjenne noe av det(Typisk at jeg ikke kjenner noe i det vi skal til med prøvingen
)