EL 23.juli

Angelise

Elsker forumet
Skriver her da jeg håper å komme inn hit!
Hadde EL 23.juli, og etter da og runder i sengen har jeg hatt vondter langt nede forran/på hver sin siden, og hatt noen ilninger i puppene. Begynte for 2-3 dager siden. Dette kommer uansett tilstand sulten eller ikke. Aldri hatt det slik før.

Noen som har hatt lignende følelser og fått positiv test?

Jeg har ingen erfaringer, men jeg ønsker deg lykke til! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk :)
Krysser alt jeg kan, og vil bare teste for å vite om det går veien eller ikke! hadde en tidlig sa, og etter det så kjente jeg at jeg ikke vil vente noe mer, nå telles det dager, og skal ha full oversikt på ting!

Krysser alt jeg kan for at det betyr graviditet :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Lykke til :)

Takk :) hvorfor kan ikke bare denne uken fly så jeg kan teste tidlig neste mandag!? :p

Jaa, jeg hadde det slik da jeg var gravid! Dvs minus det med puppene... Bar vondt og ilinger i magen fra omtrent EL. Det hadde jeg også nå forrige mnd(2. PP nå), og da er jeg 100% sikker på at jeg hadde en kjemisk graviditet - jeg har det aldri slik til vanlig etter EL! Og denne mnd kjenner jeg ingenting ( :-( ), så hvis det er noe der nå, er det en ordentlig luring! Ikke mer enn 2 dpo da, så skal håpe et par dager til... Men det høres positivt ut for deg synes jeg! Bare det ikke er kjemisk, da, det er jo ikke uvanlig. Lykke til, og tvi tvi til oss begge, måtte det bli april :-)

Jaa, jeg hadde det slik da jeg var gravid! Dvs minus det med puppene... Bar vondt og ilinger i magen fra omtrent EL. Det hadde jeg også nå forrige mnd(2. PP nå), og da er jeg 100% sikker på at jeg hadde en kjemisk graviditet - jeg har det aldri slik til vanlig etter EL! Og denne mnd kjenner jeg ingenting ( :-( ), så hvis det er noe der nå, er det en ordentlig luring! Ikke mer enn 2 dpo da, så skal håpe et par dager til... Men det høres positivt ut for deg synes jeg! Bare det ikke er kjemisk, da, det er jo ikke uvanlig. Lykke til, og tvi tvi til oss begge, måtte det bli april :)

Jeg har aldri hatt noe som har plaget meg etter EL før, og før mensen så er jeg mest plaget med luft i magen. ¨
Nå er det nesten konstant murringer der nede, så blir glad av å lese det du skriver!!! :D syns det er så lenge til jeg kan teste!!! kan vel tidligst teste søndag/mandag?

dette er vel egentlig vår 2.pp også, første endte med tidlig SA, så er SA som teller som første mensdag her!

Håper spiren vil sitte seg godt fast så vi kan slå følge til april:D

Jeg ville prøvd lørdag hihi, mange som tester positivt 10 dpo! Men hvis du har barn fra før vet du vel når du fikk positiv test da? Sist fikk jeg ikke det før IKM, men kommer til å teste før nå likevel...

Back
Topp