Ektorp-sofa fra ikea

pustle

Gift med forumet
Er den god? Da tenker jeg på om den er god å sitte ig og holder seg med tanke på daglig bruk med små barn osv?

Den er kjempe god! Vi har den, å skal kjøpe oss stolene også. Visst du ska ha hvit så gjør ikke det noe. Jeg vasker trekket regelmessig, men den er veldig grei å tørke av også så lenge det ikke er mye søl..

Så bra! Har dere hatt den lenge? Lurer nemlig på om den blir veldig slafsete etter hvert..

Broren min har den og har hatt den en del år, med 2 barn, og den har holdt seg veldig godt! Ser ikke slafsete ut.

Vi har hatt den i 3 mnd kansje.. Har vasket den mange ganger, men den er ikke slafsete.

Å så bra! Sambo syns den var veldig fin, så nå blir det forhåpentligvis ny sofa på oss i det nye huset!!![:D]

Vi har den.Ganske fornøyd egentlig.
Men nå har den blitt litt nedsotten og småhard i rompa, så vi skal kjøpe ny sofa.
Trekket kan vaskes på 60grader, emn når vi har gjort det så krympa det. så vask det på 40grader og ta det på i litt fuktig tilstand for det er vanskelig og finne formen igjen på det.
Du bør heller ikke sitte på samme plass i soafaen hele tiden, for det visas da veldig godt hvr du sitter hele tiden. den blir litt skjev..
Men alt i alt en grei og ikke minst billig sofa, som holder til sitt bruk.

Back
Topp