Ektorp-IKEA-sofa

har lyst på den...

Vi og[:)]
den er jo så klassisk, praktisk og fin, og billig!
Også har ikea hatt den i mange år og kommer sikkert til å ha den i mange år til,
og det er kjekt om man trenger nytt trekk el...

ja. hva koster den?

ORIGINAL: ~kolibri

jeg syns den sofaen ser ut som en støvsamler[8|] liker å ha luft mellom møblene og gulvet jeg[;)]men så er jo jeg allergiker og har f.eks. ingen tepper i huset...

eg har støvsuging på hjernen, så støvsuger hver dag, så det går nok fint[:D]
tepper har vi og[8D]

ORIGINAL: Ole Brumm

ja. hva koster den?

Litt forskjellig etter hvilket trekk man velger, men den beige i tre seter koster 3.800, og
det er 10 års garanti[:D]

Den er kjempeflott og du kan kjøpe trekk etter årstid og humør!!
Mange av mine venninner har denne og de er strålende fornøyd [:D]
Anbefales og så er det jo 10 års garanti!!!

vi har den soffan bare i to stk to-setere. Er knall fornøyd med den soffan. Digg å sitte og ligge i[:D][:D] å praktisk å kunne kjøpe nytt trekt å vips, helt ny soffa. Jeg kjøpte nytt trekk i sommer så når jeg skal vaske det ene tar jeg bare på det andre. Genial løsning altså[:D][:D][:D]
Den samler ikke mere støv enn en vanlig soffa. Arti å høre at andre oxo har støvsuge dilla. Jeg oxo støvsuger hver dag. Trodde det bare var meg som gjorde det så godt å høre om flere,,, heheheh

jeg har sååå lyst på hjørnesofan jeg... kjempefin, og veeeeldig god å sitte i. praktisk at man kan skifte trekk osv. i tillegg er det bra pris..[:D]

vi har den lyse med berse blomstermønstrene på... ELSKER DEN!!! men fikk ikke plass til den i stua i har nå[&:] så den står til foreldrene mine foreløbig[:)]

Vi har denne.[:D] 3-seter, 2-seter, stol og pall. VELDIG FORNØYD! Veldig deilig at man kan både ta av trekkene for å vaske, og ev. bytte trekk.

Jeg har lyst til å kjøpe 2 tre-setere i mørkt stoff og kanskje en pall.... Og jeg tror jeg har fått gubben til å være enig i det. Jippi! [:D] Nå trenger jeg bare litt penger..... [8D]

De ser jo så gode ut! [:)]

Back
Topp