Ekteskap

Jeg tenker som så at alder ikke betyr noe, men at dere føler dere klare for det.

Jeg gifta meg da jeg var 23,5. og ble skilt 3 år senere. 
Hadde jeg kunne gjort om på det, hadde jeg nok drøyd det. For jeg var egentlig ikke klar for det.

Jeg var 25 og han var 29.

Å gifte seg har ikke så mye med alder å gjøre. Annet enn at man må ha foreldrenes godkjenning om man gjør det før man er 18.. Det handler mer om at dere er villige til å bestemme dere for å love hverandre å være sammen alltid. Og så er det jo en del juridiske greier. Før ihvertall har det vært en stor fordel å være gift når man har barn. Men nå begynner man jo å få mange av de samme rettighetene når man bare er samboere også.

Så dere må bare avgjøre hva dere synes er rett.

Hvis dere uansett skal være sammen så ville ihvertfall jeg giftet meg med en gang heller enn å vente lenge.. Men det er nå meg. På ettårsdagen for når vi ble kjærester var vi faktisk gift. :)

Vi giftet oss i sommer som var :) da var eg 20 og han 25:)

Jeg var 23 år og hadde vært sammen med mannen i 5 år. Lykkelig gift enda 7 år etter. Men det vil jo ikke si det passer for alle :)

jeg var 24 og han var 27 da vi giftet oss for 2 år siden.. Vært sammen i 5 1/2 år.

Er ere gamle nok til å ha et barn sammen, boo sammen, å vet dere vil være sammen så er dere gamle nok.

Jeg var 21 da vi giftet oss. Mannen var 25. Det er snart 3 år siden nå

Jeg var 22 og mannen var 20, vært gift i snart 9 år :))

Jeg var 30 og han 34. Han giftet seg da for 2. gang.

Har man felles barn er vel det et større skritt enn giftemål tenker jeg ;o)

Jeg var 21, mannen var 23.

gifta meg med den perfekte mannen for meg når jeg var 25 og han 36.

helt fantastisk - nå venter vi vårt første barn.

Jeg var 30 og mannen 32

Back
Topp