Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det var veldig godt forklart jegKan fortelle deg om min "erfaring" da.. Fordi om riene kan sette seg ulikt fra person til person.
Når ting var på gang forrige gang hadde jeg en natt med rier/vonde kynnere som kom hvert 10 min ca. Jeg kjente de godt, men de satt bare i magen og nedover. De utviklet seg heller ikke. Var slik at jeg ikke fikk sove noe særlig, men gikk fint an å ligge på sofaen og se på tv i mens.
Når jeg fikk litt større åpning, og det endelig begynte å skje ting, så skiftet de karakter. Da satt de både fremme og bak i ryggen. Kan virke som menssmerter, men samtidig litt ulikt
Etter ca 6 cm, så skiftet de karakter igjen. Da kjente jeg de framme, bak og mellom beina. Kjentes på en måte ut som det utvidet seg der nede.
Veldig dårlig forklart, og det er så individuelt. Men når du er der, så tror jeg du vil merke ganske fort når de er "effektive"![]()
Tusen takk for svar. Men synes du det er en verkende smerte?
Samme her. Klarte ikke å stå på fødestua..Jeg tror ikke jeg kan beskrive følelsen, men jeg var ikke i tvil da det satte i gang. Husker jeg gikk rundt hjemme og da de kom var det bare å finne en kommode, vinduskarm eller sofarygg å lene seg mot mens jeg pustet meg gjennom dem. De ble enda heftigere etter at vannet gikk. Det eneste som var helt sikkert var at det ikke var noen mulighet å unnslippe de, kjente kroppen levde sitt eget liv og en måtte bare ri på bølga på best mulig vis....
Mener på at jeg kjente det nedover lårene og beina, men ikke i ryggen.. hmmm..
Jeg er også veldig usikker på om jeg kommer til å kjenne igjen riene når de starter. Sist kom det ikke ordentlige rier før de tok vannet,og da ble det plutselig så intenst at jeg tror jeg har blokkert myeFantastisk med så mange svar. Føler meg litt bedre forberedt på hva jeg kan vente meg nå. tusen takk![]()