Ekte eller uekte juletre? For og imot?

• Trådstarter Trådstarter RockStarBaby
  • Opprettet Opprettet
Plast! Hvorfor? Jeg vet jeg har et flott tre som venter i kjelleren hvert år, ikke noe stress og mas. Og, det er faktisk mye finere enn ekte. Dessuten, lukta er oppskrytt - nemlig [8D]

Leste en artikkel i fjor om alle småkrypene som kom inn med treet [:'(] så derfor har vi kjøpt falskt i år[:D] Lillebror ligger tross alt pågulvet og leker[:)] Kjempefint ble treet også-skjønner ikkje kvifor eg ikkje har gjort dette før [:D]

Ekte, liker nærheten til naturen og alle dyra.....[:D]

Skal ha ekte tre , plast blir ikke det samme. Juletreet henter man i skogen, ikke på butikken!

Så ja, her blir det et reint mareritt for å få satt opp det juletreet, et fryktelig strev med å få pynta det, granbar over alt så jeg må bruke hele jula på å støvsuge og litt ekstra småkryp til alle måltidene ....[8D]

hmm har aldri merket noen dyr jeg de 30 årene jeg har feiret jul med ekte tre..og om snuppa ligger på gulvet så ligger hun vel like godt på bakken i skogen og blir overfalt av småkryp der...

Har plastikk!

E kjempe greit!
Det står klart på bodå, så det e bara te å dra d inn, setta i kontaktane (lysene e montert på treet). Åsså e det bara te å pynta det. I plassen for å gå ut å frysa å leita itte det perfekta julatreet så du som regel aldri blir fornøyde me uansett.
Eg syns det ser møkje finare ut. Åsså sleppe du dyrene, og sist men kje minst. DU SLEPPE ALT DET DRYSSE! [8D]

Einaste ulempen me plastikk tre e at du kje får loktå av grantre i huse, men dei selge vel "Grantre lokt på boks spray" så eg kan spraya øve treet! [:D] . hehe

ORIGINAL: Belkin

Plast! Hvorfor? Jeg vet jeg har et flott tre som venter i kjelleren hvert år, ikke noe stress og mas. Og, det er faktisk mye finere enn ekte. Dessuten, lukta er oppskrytt - nemlig [8D]

I know [;)] Mye annet som lukter jul for min del [:)]

Ekte! [:D] hihi.. syns de falske er litt tacky! [8D]

Vi har faktisk ikke hatt juletre, vi.. Kanskje i år..?[8D]

Jeg synes plastikk ser utrolig teit ut, sorry altså, no offence.. Så OM jeg skal ha skal jeg ha ekte [8D] Ser eeegentlig ikke ponitet med å ha et tre inne i huset, men..[8D]

Vi har ikke juletre pga så utrolig liten plass, men hadde hatt lyst på ekte isåfall! [:)]

ORIGINAL: **Lykke**

Ekte! [:D] hihi.. syns de falske er litt tacky! [8D]

Så du syns julatreet te na mor e tacky? haha

uekte[:)] kjøpte et på living til 399kr og det ser kjempe fint ut[:D] mye finere enn de ekte vil jeg si.

Her er dyrene!
[:'(]

http://www.klikk.no/bolig/bonytt/article528182.ece

Jeg har bestandig sagt ay det er ikke jul uten ekte juletre men etter at jeg så den filmen om alle di småkrypene som er i ett juletre så ombestemte jeg meg. Å det er nå 3 år siden å det er det fineste juletreet jeg noen gang har hatt, veldig praktiskt samtididig so det ser veldig ekte ut. Men man må koste på en tusen lapp ihvertfall for å få ett so ser ekte ut:)

Hadde plastikk et år, men det ble med det ene året...plastikktreet får stå i bua i år. Jeg skal ha gran[:)] Følte hele poenget ble borte med et plast tre i stua...

Ekte, selvfølgelig. Plastikktrær er stygge, og det er ikke det samme uten lukta av edelgran i stua.

Vi har plast p.g.a mine allergier

Back
Topp