Ekte eller uekte juletre? For og imot?

• Trådstarter Trådstarter RockStarBaby
  • Opprettet Opprettet
R

RockStarBaby

Guest
Jeg er usikker, mannen vil ha ekte.. Jeg liker ikke tanken på 20.000 småkryp [&:] Vi har hatt plast i flere år og jeg synes de er like så fine jeg da!

Stem på det dere har, ikke det dere vil ha [:)] og kom gjerne med innspill [:)]

I år har vi plast, rett og slett fordi øknomien kunne vært bedre og mamma og de hadde et plasttre så da sparte vi penger

Vi har alltid ekte tre inne. Lukten er halve greia synes jeg da! hehe. Ikke jul i huset uten ett ekte tre altså!

Ekte med mindre man har allergier og ikke tåler det.

Jeg synes det er sløseri å ha ekte juletre - hugge ned en gulle god gran for å ha den innomhus en uke...

Men de lukter så godt, og er så fine og koselige, så jeg har ekte hvert år likevel!!

jeg syns de skal være ekte.. Edelgran helst.. det er jo bare å spyle før man tar det inn..

MEN i år må vi ha kunstig grunnet småens astma og allergi.. tror det var derfor han ble så dårlig forrige jul..[:(] jeg syns det er skikkelig deprimerende..

ville egentlig ha ekte men har plast pga jentungen

Vi fikk ett plasttre av svigers.. Pluss at Adrian har astma, og vi vet ikke om han reagerer på juletre, så da drøyer vi. Pluss at vi slipper dryssing, småkryp og at det blir stygt..[8D]

Falskt!

Hvorfor: Fordi du slipper alle dyrene, slipper like mye dryss, slipper vanning og dusjing og styr, slipper evt. allergier, du slipper ut å hogge/lete etter fint juletre år etter år, du kan faktisk ha det stående ferdig pyntet også, så slipper du det og[:D]

Dessuten synes jeg at falskt er like så pent som ekte, om ikke finere[:)]

Nå har vi ikke juletre, men når vi skal ha skal vi ha ekte :)

Har ikke noe imot falske, men jeg vil ha ekte:) så lenge ikke noen av barna viser seg å være allergisk da :)

vi har uekte pga astma og allergi.
hadde barna tålt det så hadde vi hatt ekte, er såååå kos

Vi har plastikk!
Jeg vil ikke ha masse dyr og mygl osv inn i hus.
Småen vår er VELDIG plaget med respirasjons-sykdommer og er sjuk hele tiden - og vil dermed ikke ha fler allergener inn i hus!

Hvilke dyr?[:'(]

vi skal ha ekte, men jeg er livredd buggs så... Har aldri opplevd dyr før med ekte??

Her må det være ekte! Den gode lukta, mmm - JUL! ;D

Jeg feirer jul hos foreldrene mine, og der skal vi ha edel gran [:)] Det er jeg veeeldig glad for da jeg synes disse er absolutt finest [:D]

Har uekte. Kjøpte juletreet til julen 2008, og syns det er ganske fint og. Slipper utlegg på å kjøpe nytt tre hvert år, sliper alt styret det er med ekte tre.

Her har vi plast tre, liker ikke tanken på å hugge ned et tre bare for å ha det ei uke å så kaste det.

Også syns jg de av plast er like fine, og liker ikke de ekle buggsa[&:]

Jeg syns ekte er best da, det er noe med den lukta og det uperfekte treet.
Men vi orker ikke å ha ekte foreløbig, delvis fordi vi jo ikke feirer julekvelden hjemme og neppe blir så mye hjemme i romjula, og delvis fordi Sofie er så lita at vi ikke orker all støvsugingen osv.

ORIGINAL: RockStarBaby

Jeg er usikker, mannen vil ha ekte.. Jeg liker ikke tanken på 20.000 småkryp [&:] Vi har hatt plast i flere år og jeg synes de er like så fine jeg da!

Stem på det dere har, ikke det dere vil ha [:)] og kom gjerne med innspill [:)]

HAHAHA som om jeg skulle skrevet det selv.. [:D]

ORIGINAL: Kaloo

Vi har valgt plastikk.
Enkelt og pakke sammen,å sette opp!Sparer de ekstra pengene for et ekte juletre hvert år + at det er allergifritt[;)]

Etter at ei jeg kjente fikk makk i det ekte juletreet hun hadde kjøpt,fikk jeg avsmak selv![:'(]En vet jo aldri åssen tre en tar i hus når de kommer utendørs..

Iiik..Tror jamen det blir plastikk i år også ja [8D]

Back
Topp