Ekte eller falskt tre?

Har falskt med lys, veldig lettvint :) men er glad i ekte trær.. Liker bare ikke drysset og så blir jeg tett av det.

Skal ut for å hugge ekte saman med familien. For å ha hos mamma og hos bror min. Men me skal nok ha eit lite falskt eit heime hos oss. Har Ikkje så god plass, og har ei lita ei som riv ned alt på sin veg:-)

Ekte juletre som vi hugger i skogen selv! Leter alltid etter ett skikkelig Disney tre, men de vokser ikke i skogen vår;)

Her ska det være falsk juletre hos mamma hvor vi skal feire jul men vi skal ikke ha juletre hjemme hos oss siden vi ikke har stor nok plass til det :)

Jeg vil ha falskt mens samboer vil ha ekte. Hadde ekte i fjor, DET var et skikkelig stygt tre.

Ekte juletre som vi hugger i skogen selv! Leter alltid etter ett skikkelig Disney tre, men de vokser ikke i skogen vår;)
Hehe ikke her heller. Det juletreet som ble funnet i fjor var helt nakent på ene siden og hadde EI lang grein som stakk ut fremme.. Heheh..

Falskt! Veldig fornøyd med det, har ønsket meg det lenge. Hater når det drysser! Og tenker at det er masse dyr i treet.

Så koselig med ekte tre! Mye bedre lukt! :-)

Har hatt ekte til nå. I fjor hadde vi ikke pga var bortreist i jula. Men snakka om å kjøpe falskt.... Men vet ikke om di typisk kommer på salg etter jul??

Vi hogger vårt eget juletre, på samme måte som familien min har gjort siden jeg var lita. Vi reiser av sted med mine foreldre, har med mat og varm drikke. Veldig koselig tradisjon:-)

Back
Topp