Ekstrovert eller introvert?

Jeg var ekstrovert, men har blitt mer og mer introvert. Men jeg ønsker ikke å være det..

Det er ikke noe problem med noen av delene. Mén introvert er den beste måten

Introvert med fremmede. Jeg har sosialangst.

På nettet og med venner: Ekstremt ekstrovert og blir kalt for "klovnen".

Introvert. Jeg må ha noe alenetid iløpet av en uke for å fungere greit. Som nå er det nok med kjøreturen fra bhg til jobb, men da jeg tok kollektiv måtte jeg kompensere et annet sted.

Veit ikke. Jeg har ingen venninner, alle jeg kjenner er gjennom mannen eller så er jeg i familie med dem. Men jeg elsker mennesker, og lider når jeg er alene, folk blir ofte overrasket når de får høre at jeg ikke har venner :p jeg hadde en vond barndom og det er vanskelig å få nye venner som voksen. Jeg hadde elsket å ha en venninnegjeng eller bare ei venninne! Jeg hadde ei jeg var god venn med, men hun forsvant da jeg fikk kjæreste og senere barn. Så ekstrovert? Men litt ensom? :)

Last edited:
Introvert, men glad i å være sosial likevel. :)

En god blanding,vil jeg si :) Jeg er sosial og får energi av å være sammen med folk. Samtidig trenger jeg alenetid innimellom for å lade batteriet.
Samme her.
Den ene dagen jeg har fri i uka er det deilig å være alene. Men kan også fint treffe folk hvis de kan :-)

Tok en test på Tara.no..dette ble resultatet:

Hvis du svarte ”ja” på de fleste av spørsmålene, er du trolig introvert.

Hvis du kan velge, vil du bruke tid og energi på dine nærmeste, og du foretrekker å ta et glass vin med en nær venn fremfor å gå fest med mange fremmede. Du tenker før du svarer og trives godt i ditt eget selskap. Du blir motivert av å kunne fordype deg i et felt eller en aktivitet som virkelig interesserer deg. Du har et aktivt indre liv og er oppmerksom på følelser, både egne og andres.

Stemmer ganske bra,men hender jeg snakker før jeg tenker da:P

Introvert. Er bare slik jeg er :) mannen er ekstrovert. Jeg syns det er slitsomt og må ha alenetid for å fungere.

Midt imellom, ifølge tester. De punktene jeg skårer på som peker mot introvert har nok mye å gjøre med at jeg er høysensitiv.

Introvert - fordi folk er slitsomme.

Back
Topp