Ekstrovert, ambivert eller introvert?

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Hva er du og hva er din kjære? :)
Fungerer det bra og lærer dere av hverandre?
Jeg er introvert og min samboer er ekstrovert. :)

Jeg er helt klart ambivert. Det er nok gubbis også, men han heller nok mer mot ekstrovert. ☺️

Last edited:
Både jeg og mannen er introvert. Jeg er langt verre enn han er.

Jeg er helt klart introvert

Tror vi er ambiverte begge to. Eller introvert, han mer enn meg.

Han er introvert, jeg eg ambivert.
Merker d er utfordrende til tider, men tror ikke d hadde funket bedre om han var ekstrovert/ambivert [emoji23]

Hva er ambivert?

Jeg er vel ambivert tenker jeg. Samboeren er definitivt introvert. Syns det fungerer godt, særlig siden vi gir hverandre rom og han vet jeg behøver å være mer sosial enn han - og jeg vet han trenger mer alenetid enn meg. :)

Jeg er super introvert, han er super ekstrovert :P

Vi er ambiverte begge to. Vi trives veldig godt i eget selskap, og sammen med andre. :)

Jeg er ambivert og han er introvert. Fungerer stort sett bra, men skulle ønske han hadde litt mer tålmodighet på ting han ikke liker, og klarer å se at man i et forhold må gi og ta litt, også i sosiale settinger...

Det har blitt bedre på de åra vi har vært sammen, men han har fortsatt en vei å gå når det kommer til hva som er «allmen praksis» i sosialisering...

Vi er ambivert begge to.
Jeg ble det etter jeg ble mamma. Før det var jeg veldig ekstrovert.

Hva er ambivert?
Jeg måtte Google.

Og jeg er nok muligens ikke definitivt introvert da. Jeg er ambivert men sterkt mot den introverte siden.

Mannen er langt mer ekstrovert men det går bra. Han har fått forståelse for mine introverte sider. Svigermor er nemlig ekstremt ekstrovert så jeg blir veldig sliten på ferie og trenger en pause av og til. Jeg liker svigermor. Ikke noe med det.

Back
Topp