Ekstremt vondt I magen!

Bolledeig

Flørter med forumet
Høsthjerter 2017
Jeg får noen ganger ekstremt vondt rett under magen. Ofte litt til venstre[emoji21] (typ så vondt at man omtrent mister pusten). Ofte når lille beveger seg. Så tenker selv det bare er han som kommer bort i noe. Eller at det er "vokse/strekk" smerter.

Noen som har hatt noe liknende? [emoji4]

Kan godt tenkes at det er ligamentsmerter. De kan være temmelig vonde! Men er du usikker, er det alltid bedre med en telefon for mye til føden enn en for lite!

Kan være som Yggdrasil sier. Jeg har fått sånne voldsomme strekk til tider, mest bpr jeg lihger og skal opp for eksempel, men tror ikke det har vært i forbindelse med at hun flytter på seg.

Ta en telefon til noen som kanskje kan gi deg ett godt og klart svar :)

Jeg også får skikkelig vondt nede under magen, oftest når jeg vender meg i senga eller snur meg brått. Hadde det sist også, og det var ikke noe farlig da fikk en perfekt frisk liten gutt. Jeg ser på det sånn at så lenge smerten forsvinner etter relativt kort tid så er det null å stresse for [emoji4]

Har også sånne smerter. De varer i 5-15 min. Kan komme av seg selv eller når jeg snur meg. Hatt i 3/3 svangerskap. Nesten daglig nå for tiden. Tipper på ligamentsmerter, men lurt å ta en sjekk om man er usikker. Er ihvertfall massemasse liv i magen :)

Back
Topp