Ekstremt vonde brystvorter

supermom

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Hei !
Jeg skulle dusje igår og skrudde på dusjen midt på puppene de var så vonde att jeg skvatt!
Jeg går på p-piller (cerazette ) men har da glemt noen piller innimellom,pluss att jeg spydde for ca 4 mnd siden når jeg ble bil syk. Så lurer på om jeg kunne ha blitt gravid av det ?
Aldri vært borti dette før..
Har et barn på 2 år men fikk ikke vonde brystvorter før langt ut i svangerskapet, brukte ikke noen prevensjon når jeg ble gravid med han.

Tok en test idag tidlig med morgenurin den var negativ.

Takk for svar :)

Kan også gjøre vondt i forbindelse med menstruasjon.

Hadde alltid vonde bryster og såre brystvorter mellom EL og mensen før jeg ble gravid. Så mulig det er det som skjer med kroppen din :)

Jeg har alltid hatt ømme bryster og brystvorter i forbindelse med mensen og el:p

om det er en stund siden du kunne ha blitt gravid så kan du få en falsk negativ test, da hcg nivået kan stabilisere seg på under det som testen kan fange opp.
Så om du er usikker ta en blodprøve hos legen da den er mer nøyaktig.

Takk for svar :-) Har aldri hatt vonde brystvorter mellom El og menstruasjon, det er derfor jeg reagerte på att de var det :-) Får vell bare vente en uke og ta en g-test igjen :-) Vist ikke det er ppillene som gjør de vonde :-)

Last edited:
Har testen meg idag men den var negativ :-) brystvortene er fremdeles ømme :-) Har mensen smerter men ingen mens heller :-) Så nå at jeg har skrevet litt feil det skal stå 1 mnd ikke 4 mnd :-)

Har ikke peiling .. Gått på cerazette men slurva en del , så mensen kunne komme annenhver mnd eller hver 3 mnd... Slutta med pillen for en uke siden i tilfelle jeg kunne være gravid .. :-)

hei..jeg gikk på cerazette å opplevde det samme så deg når jeg slutta på pilla...vonde nippler å bryst generellt..men da var mensen påvei fant jeg ut for etter 1 uke + så fikk jeg tante rød gitt;)jeg slurva ikke på pilla men andre grunner til at jeg måtte slutte...men var akkurat like dan hos meg altså...gravid var jeg ikke å som sagt mensen kom etterhvert:)men iom du sier du har slurvet så vet man aldrig før man har testet seg:-)

Ja, men jeg fikk ikke vonde bryster/brystvorter etter pilleslutt fikk det mens jeg gikk på de , det er det jeg synes er så rart :-).

Ja har lest att de er veldig mange som blir det :-) Har enda ømme bryster/brystvorter og stikkinger/Øm i livmor området ..Så føler det kanskje det er noe pågang :-)

Back
Topp