Ekstremt varm

En tråd i 'Mai 2019' startet av TRK, 19 Apr 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. TRK Andre møte med forumet

Flere som sliter med å være helt ekstremt varm? :shy: De tre siste dagene har jeg omtrent kokt bort o_O

2. MaiMor19 Forelsket i forumet

Nei, har ikke tenkt over det, men er kanskje varmere enn ellers, for jeg lufter gjerne med verandadøren åpen hele dagen, og samboer syntes det er skikkelig kaldt inne når jeg syntes temperaturen begynner å bli behagelig :p Før var jeg alltid den som hadde pledd på. Så noe har skjedd med temperaturen :shy:

3. Wabu Forelsket i forumet

Ja, føler jeg ikke klarer å ha noe på meg for tiden:hilarious:
    Spesielt om natta skiter jeg meg å regulere varmen:shy:

4. Cinzia Glad i forumet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019

Jeg var ofte frossen og satt nesten alltid med et pledd på sofaen. Nå sitter jeg i t-sjorte og joggebukse med vindu åpent. Så jeg er definitvt varmere enn før

• Liker Liker x 1
  5. TRK Andre møte med forumet

Godt å høre at vi er flere :happy: veldig glad for at det ikke er sommer ute enda i hvert fall:happy:

6. Kindermamma Elsker forumet It's gonna be May 2019 Februarhjertene2017

Jeg ble mye varmere av meg sist når jeg begynte å nærme meg termin og der har jeg begynt å bli nå også. Kjenner jeg koker av den minste ting. Var 18 grader idag og jeg klarte ikke å være ute mer enn et par minutter for jeg ble så varm... :hilarious:

7. Snorkfrøken1984 Forumet er livet VIP

Har vært sånn lenge nå og jeg er egentlig en skikkelig frysepinn.. i 2 dager nå har jeg gått i kjole uten strømpebukse pga at jeg er så varm. Gubben klarer så vidt å ta på meg uten å koke bort sjøl pga varmen jeg utsondrer visstnok. Og er ganske uvanlig at jeg har mindre klær på meg enn resten av familien:laughing025 For jeg har alltid på meg mer enn de andre.

8. Himla Gift med forumet It's gonna be May 2019 Septemberlykke 2015

Koker jeg også! Spesielt de siste dagene har jeg vært veldig varm. Var høygravid på sommeren forrige svangerskap, men kan ikke huske at jeg var slik. Sover med åpent vindu, men er helt kokt på natten. Går stort sett i kjole og synes til og med sokker blir varmt nå :hilarious: Fryser vanligvis hele tiden, så dette er uvant.

9. Krølle88 Glad i forumet It's gonna be May 2019

Har hetetokter hver eneste dag her, klarer ikke å sole meg nå heller. Blir så kokt i hodet :hilarious: Går så og si alltid uten sokker og singlet/kjole hjemme. Jakke er bortkastet plagg i disse dager:hilarious:

10. Irmk Elsker forumet jentene i juni13

Ja! Her går jeg i tshirt mens mannen enda har ullgenseren på.. og jeg er egentlig frossenpinn!

11. Lykketroll1 Gift med forumet It's gonna be May 2019 ❤Januarlykke 2022❤

Her er det enten, eller! Enten er jeg alt for kald eller alt for varm. I dag ble jeg akutt driiiit varm på beina. Klam og jævlig, måtte bare hive av meg klærne:hilarious::hilarious: svettet under beina og inni hendene i hele kveld:shifty:

12. Kamillete Elsker forumet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 Septemberlykke 2021

Jeg er også utrolig varm, men det er ikke konstant. Det kommer mer som hetetokter :p

Veldig uvant da jeg er familiens frysepinne, og nå klager jeg til den vanligvis kokende mannen min om at vi MÅ lukke opp vinduene :hungover: Han bare håper det fortsetter sånn så vi kan ha det kaldere på soverommet om natten :hilarious:

13. Nordlandsjente Betatt av forumet

Jaa! Er veldig varm for tiden. Lufter og lufter :) men så har det blitt mer vårlig ute også da

14. Lykketroll1 Gift med forumet It's gonna be May 2019 ❤Januarlykke 2022❤

Nå er jeg KUN varm. Er 22 grader i Bergen i dag og har vært over 20 grader flere dager. (Klager ikke. Eller jo...) jeg holder på å omkomme:hilarious::hilarious::hungover: er så glad jeg slipper å gå høygravid gjennom hele sommeren!!

• Enig Enig x 2
  15. Hamila Andre møte med forumet

Ja! Er veldig varm, spesielt om nettene. Ligger og snur meg i senga hele natta:wtf:

Del denne siden