Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en plan!Foreslår playdate: min treåring og din fireåring. Kanskje de kan slite hverandre ut?
All mulig sympati altså!
Når han har de rette dagene sine så slår han, sparker, tar alt som ikke er lov, heller ut resten av drikka i glasset når han ikke vil ha mer, hyler så høyt han kan i en time i strekk hvis jeg snakker til han, er frekk og kaller andre mye stykt, river ut ting fra skaper og skuffer osv! I dag helte han ut en hel flaske med olje på rommet! Tisser i skaper!!!Hva er problemet?
Kjære vene .. Hørtes veldig slitsomt ut! Hvordan er han i bhg? Hos andre ?Når han har de rette dagene sine så slår han, sparker, tar alt som ikke er lov, heller ut resten av drikka i glasset når han ikke vil ha mer, hyler så høyt han kan i en time i strekk hvis jeg snakker til han, er frekk og kaller andre mye stykt, river ut ting fra skaper og skuffer osv! I dag helte han ut en hel flaske med olje på rommet! Tisser i skaper!!!blir ekstra sliten når jeg i tillegg har en 19 måneder gammel unge som er sutrete og sjalu samt en mann som jobber vekk mandag til torsdag:/
Nå skal sant sies at han skal utredes på diverse ting! Han er bedre i barnehagen og er spesielt meg han er sånn med. Men vi har akkurat flytta så prøver å Være tålmodig med han, men jeg er bare menneske gitt. Alenetid trenger vi nok mer av ja. Slo ut som verst når pappaen begynte å jobbe vekk. Dette er heldigvis siste uka!!!!!!Kjære vene .. Hørtes veldig slitsomt ut! Hvordan er han i bhg? Hos andre ?
Har du noen gang egentid med han? Vært sånn lenge eller når startet denne oppførselen ? Kan du tenke deg noen grunn?
Ja tanken har slått meg. Han er dårlig utviklet i språk i forhold til det hsn burde være:/Høres veldig likt ut som en i familien på 3,5 år. Der er problemet at faren, som tar seg mest av barna, ikke setter grenser i hele tatt. Ingenting får konsekvenser for han på 3,5 år. Blandet med treårstrassen daMen hvis det skjedde etter at pappaen begynte å jobbe bort, så blir det sikkert bedre når han er mer hjemme. Kanskje han sitter inne med vonde følelser han ikke klarer å uttrykke?
Samme her. Jeg får det hver jækla gang!:/ får dere hjelp?Jeg har en gutt på 4 med dårlig språk, og han høres ganske lik ut.. Her er det mest meg det får utover:/
Er vel på bristepunktet for å si det sånn:/Har ingen råd, men håpar du/dikka finner årsaken til dette. Er bra han får ein utredelse.
Er ikkje greitt å ha det slik... Hadde blitt pyskisk utmatta![]()
Er vel på bristepunktet for å si det sånn:/
Nej får ikke no hjelp. Ppt er i bilde, men de vil ikke gjøre noe enda, og han har kommt seg masse. Bare så synn at han må være så hardhent hele tiden, slår for å få kontakt osv.. Veldig slitsomt:/Samme her. Jeg får det hver jækla gang!:/ får dere hjelp?