jenta på 4,5 år er heeeeelt umulig for tiden. Raser, skriker, hyler, kjefter og er skikkelig stygg i kjeften mot meg og pappan. ALT er feil, feil votter, feil sko, MÅ ha voksenglass til vannet når vi spiser middag, feil å være 4 år, vil være like gamle og store som mamma og pappa. Feil feil FEEEEIIILLL!! jeg holder på å bli gal. Å hun hermer å hermer, hvis jeg feks sier: nei no mariell, slutt med det der, får jeg til bake i spyyydig stemme, nei slutt no med det der[:'(]
Lager skikkelig stygge grimmaser, overser oss når vi snakker og snur ryggen til.
Vi tok henne i sofan i sted, snakket skikkelig med henne, spurte henne hva hun ønsket, hvordan hun ville vi skulle ha det her, å om det var noe som plaget henne osv.
Fikk bare de vanlige svarene av henne, hun hater å være lita jenta virker det som. Vi vet jo at hun ligger en del foran de andre 4 åringene i bhg osv, det har hun bestandig gjort, å vi vet jo også at hun har kjedet seg en del i bhg, derfor er hun flyttet over til førskolegruppa. Trodde det skulle bli bedre da,men det ser ikke sånn ut.
Noen andre barn som er sånn?? kjenner jeg begynner å bli sliten[&o]
Lager skikkelig stygge grimmaser, overser oss når vi snakker og snur ryggen til.
Vi tok henne i sofan i sted, snakket skikkelig med henne, spurte henne hva hun ønsket, hvordan hun ville vi skulle ha det her, å om det var noe som plaget henne osv.
Fikk bare de vanlige svarene av henne, hun hater å være lita jenta virker det som. Vi vet jo at hun ligger en del foran de andre 4 åringene i bhg osv, det har hun bestandig gjort, å vi vet jo også at hun har kjedet seg en del i bhg, derfor er hun flyttet over til førskolegruppa. Trodde det skulle bli bedre da,men det ser ikke sånn ut.
Noen andre barn som er sånn?? kjenner jeg begynner å bli sliten[&o]