Ekstremt trøtt

Firsttry2019

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Junibollene 2023
❁ Juliskatter 2026 ❁
Vær så snill å si at flere her sover, sover, sover og sover. Jeg legger meg tidlig, kan ved mulighet sove 10-12 timer..for så å sovne igjen et par ganger i løpet av dagen. Er helt håpløst…
Var sånn de to første svangerskapene også, men det passer jo liksom enda dårligere nå med to barn som krever aktivitet. Sovner til barne-TV hver kveld, og føler meg helt ubrukelig:hilarious:
Flere som har det sånn om dagen?

Haha, kjenner meg 100% igjen. Kan fint legge meg ned og sovne når som helst, og får helt sinnsyke trøttebølger over meg (stort sett når det ikke passer) :dead: To barn fra før av som forventer mer enn jeg klarer å gi i helgene nå :whacky011

Haha, kjenner meg 100% igjen. Kan fint legge meg ned og sovne når som helst, og får helt sinnsyke trøttebølger over meg (stort sett når det ikke passer) :dead: To barn fra før av som forventer mer enn jeg klarer å gi i helgene nå :whacky011
Nesten godt å høre at vi er flere! Føler ikke jeg strekker til i det hele tatt.. Fascinerende hvor mye greier som tydeligvis skjer i kroppen disse første mnd. Trøster meg med at det forhåpentligvis blir bedre etter jul! Hvor gamle er dine?

Jeg er også kjempe trøtt. Sovnet samtidig som femåringen i går, ca. kl. 20.00, våknet kl. 8 idag har dårlig samvittighet ovenfor barna. Er heldigvis litt mindre kvalm.

Sover masse.. Og blir veldig fort trøtt.. Var sånn sist også :/

Nesten godt å høre at vi er flere! Føler ikke jeg strekker til i det hele tatt.. Fascinerende hvor mye greier som tydeligvis skjer i kroppen disse første mnd. Trøster meg med at det forhåpentligvis blir bedre etter jul! Hvor gamle er dine?
Ja, det er helt sykt. Håper de små skjønner det en gang når de blir voksne selv hva slags olympisk mesterskap det er å være gravid de første mnd.. :cool: De er 2 og 4. hva med deg? Ja, håper (og tror) det blir mye bedre etter jul!

Ekstremt trøtt her også, merker det er vanskeligere når man har en som straks blir ett år. Tiden går fortere da, så ikke så lenge å vente til at det er større sandynelighet det går bra :)

Ja! Helt vanvittig. Det føles umulig å skulle prestere på jobb og være tilstedeværende for barna samtidig. Det er tungt. Heldigvis så vet jeg at det blir bedre :)

Ja, det er helt sykt. Håper de små skjønner det en gang når de blir voksne selv hva slags olympisk mesterskap det er å være gravid de første mnd.. :cool: De er 2 og 4. hva med deg? Ja, håper (og tror) det blir mye bedre etter jul!
Haha, det håper jeg også!
Her er de 2,5 og 6. 6-åringen klarer jo heldigvis mye selv nå, men minste er rimelig travel å holde styr på fremdeles. Er høyt og lavt absolutt hele tida..

Haha, det håper jeg også!
Her er de 2,5 og 6. 6-åringen klarer jo heldigvis mye selv nå, men minste er rimelig travel å holde styr på fremdeles. Er høyt og lavt absolutt hele tida..
Hahaha, kjenner igjen den der ja! De små er virkelig over alt samtidig – man trenger nesten hjelm og knebeskyttere bare for å henge med. Så godt at 6-åringen er mer selvstendig, det hjelper litt når energien er på minussiden. Men likevel… med en travel 2,5-åring i hus og gravidkropp på toppen av det hele, så gjør man jo virkelig en kjempejobb. Vi får bare ta en dag av gangen og håpe at kroppen spiller litt mer på lag snart

Her er det litt opp og ned. I forrige uke sov jeg 3 timer på baderomsgulvet (jepp, du leste riktig) etter jobb en av dagene. Og i helgen var det helt grusomt, fikk ikke gjort en drit.. Men i dag føler jeg meg helt ok! Men så blir jeg jo stresset av hvorfor jeg plutselig ikke er så trøtt i dag. Er allerede lei av alle bekymringene, og det har så vidt startet:p

Her er det litt opp og ned. I forrige uke sov jeg 3 timer på baderomsgulvet (jepp, du leste riktig) etter jobb en av dagene. Og i helgen var det helt grusomt, fikk ikke gjort en drit.. Men i dag føler jeg meg helt ok! Men så blir jeg jo stresset av hvorfor jeg plutselig ikke er så trøtt i dag. Er allerede lei av alle bekymringene, og det har så vidt startet:p
Skjønner så godt hva du mener! Er akkurat sånn selv også.. Er fryktelig slitsomt..

Jeg sover alltid 2-4 timer etter levering i barnehagen:laughing002 Er likevel trøtt resten av dagen. Tror xonvea har litt skylden!

Jeg sover alltid 2-4 timer etter levering i barnehagen:laughing002 Er likevel trøtt resten av dagen. Tror xonvea har litt skylden!

Samme her!

Men merker også at de dagene jeg får til dagsoving og avslapping så er formen generelt mye bedre enn de dagene det er mye stress. Så evig takknemlig for sykemelding og en forståelsesfull arbeidsgiver så jeg kan sove med goood samvittighet :D

Samme her!

Men merker også at de dagene jeg får til dagsoving og avslapping så er formen generelt mye bedre enn de dagene det er mye stress. Så evig takknemlig for sykemelding og en forståelsesfull arbeidsgiver så jeg kan sove med goood samvittighet :D
Er du mye sykemeldt? Jeg tenker jeg i alle fall må holde ut til jul nå..men sovner jo på sofaen etter middag hver eneste dag, så får jo ikke igjen noe særlig fritid på kvelden akkurat:hilarious:

Det kunne jeg lett ha gjort også! Er helt ferdig etter levering i bhg. Holder enn så lenge ut på jobb, men da sovner jeg på sofaen hver dag etter middag..så det funker jo sånn passe bare:hilarious:

Er du mye sykemeldt? Jeg tenker jeg i alle fall må holde ut til jul nå..men sovner jo på sofaen etter middag hver eneste dag, så får jo ikke igjen noe særlig fritid på kvelden akkurat:hilarious:

Jeg er 100% sykemeldt. Har 3 HG svangerskap bak meg så nå er vi tidlig på med tiltak med sykemelding og tabletter. :D
Jeg har i tillegg anemi, så var delvis sykemeldt fra før av i påvente av jernoverføring så gikk bare fra delvis til fult når jeg egentlig snart skulle jobbe fult igjen :bag:
Var en super kjedelig samtale med sjefen :hilarious:

Legger meg tidlig hver dag og sov til og med en liten stund på sofaen i ettermiddag. Veldig trøtt. Litt deilig, for til vanlig sliter jeg med å legge meg og klare å sovne. Men klart jeg er udugelig. Men det er litt behagelig å plutselig sove det som er anbefalt i døgnet.

Back
Topp