Ekstremt trøtt

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Flere? Sovner på sofaen HVER kveld :eek:
 
Sover dårlig om natta, så er nok en sammenheng med dert, men jeg er såå trøtt på dagen. Sa til mannen at ungen var på str med et riskorn forleden, så han har lite tro på at jeg kan være sååå trøtt pga den lille saken. Tross to tidligere svangerskap med mye trøtthet. Man glemmer fort!
 
Ja.. gjesper hele dagen.. like trøtt hele tiden, er barn nr 2 var aldri sånn med nr 1..
sover dårlig også..
 
Jeg er også veldig trøtt. Jeg må legge meg tidligere hver kveld :arghh:
 
Jeg er også kjempetrøtt 24/7.. veldig upraktisk med tanke på jobb, skjønner seriøst ikke hvordan jeg skal få til å prestere på jobb fremover når jeg sliter så mye allerede :depressed: :banghead:
(Er 8+5 idag)
 
Trøtt hele dagen, men vansker med å sove sammenhengende og dypt :smiley-ashamed004 dårlig kombinasjon... Sliter med å prestere på jobb, og trøtt når jeg kommer hjem til junior, ikke en god følelse.
 
Jaa. Får aldri ellers til å sove på dagtid, men nå ruller øynene opp i hodet bare jeg setter meg ned :dead:
 
Samme her! Orker ingenting fordi jeg er så trøtt… Hele huset bare forfaller :(
 
Jeg sliter massivt med trøttheten. Har kontorjobb og dupper av foran pc-skjermen flere ganger om dagen. Det vanskeligste er likevel å kjøre bil. Spesielt på morgenen og ettermiddagen, altså til og fra jobb. Må stoppe flere ganger langs veien og lukke øya litt for å ikke sovne bak rattet. Det er kjempeskummelt! Har bedt om tilrettelegging på jobb, slik at jeg kan jobbe mer hjemmefra. Trening har blitt helt nedprioritert. Jeg trener vanligvis 6 dager i uka. Nå er jeg heldig om jeg orker 1.
 
Nå har den ekstreme trøttheten tatt meg og :inpain: hele kroppen kjennes tung som stein.
 
Er også helt sinnsykt trøtt! Har kontorjobb og kjenner jeg blir så rastløs fordi jeg ikke vil risikere å duppe av fremfor pc-skjermen… bruker opp alt av energi på jobb selv om jeg har satt ned tempoet endel, og er helt utslått når jeg kommer hjem om dagene og sovner på sofaen :oops: Føler alt går på repeat haha
 
Back
Topp