Ekstremt trøtt

AL93

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
fler som er ekstremt trøtt?? Tror jeg kunne ha sovet døgnet rundt om jeg hadde hatt mulighet! Men har problemer med å sovne om kvelden, selv om jeg er så trøtt da at det svir i øynene..
 
Ja jeg blir utrolig trøtt ettermiddagene, men har heldigvis barna som holder meg våken:hilarious: men kunne lett ha sovnet på flekken etter jobb disse dager:rolleyes:
 
Samme her! Blir minst 1-2 lurer på meg til dagen :hungover: Føler jeg holder på å sovne uansett hva jeg gjør :shifty:
 
Går litt opp og ned ! Tror det hjelper at vi er i sommermånedene fremfor høst/vinter:happy:
 
Trenger stort sett én dupp om dagen, men trenger ikke være lengre enn i ti min :Heartred
 
Samme her! Blir minst 1-2 lurer på meg til dagen :hungover: Føler jeg holder på å sovne uansett hva jeg gjør :shifty:
Ja minst! Skal på jobb nå. Stod opp kl 10 i dag, og hatt en liten lur nå! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde meg våken til kl 23 i kveld :confused:
 
Ja minst! Skal på jobb nå. Stod opp kl 10 i dag, og hatt en liten lur nå! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde meg våken til kl 23 i kveld :confused:
Forferdelig alså :wtf: Gleder meg til den trøttheten forsvinner alså. Husker det ble bedre rundt andre trimester sist svangerskap :rolleyes:
Edit: skriveleif
 
Trøttheta kommer liksom kastet over meg noen ganger ila dagen, og når kvelden kommer er jeg klar for å legge meg lenge før kl 20. Men sliter veldig med å sove på natten :rolleyes:
 
fler som er ekstremt trøtt?? Tror jeg kunne ha sovet døgnet rundt om jeg hadde hatt mulighet! Men har problemer med å sovne om kvelden, selv om jeg er så trøtt da at det svir i øynene..
Ekstremt trøtt på ettermiddagene. Våkner til på kvelden, selvfølgelig :hilarious:
 
Får nesten ikke øynene opp om morningen, om eg har sovet 2 timer (en liten jente som vaser fælt frem og tilbake på nattestid til tider) eller 10 timer. Jeg føler jeg ikke begynner og fungere før i 1-2 tiden også er jeg ikke trøtt igjen når klokken bikker 4. Vandrende zombie. Men jeg sover ikke på dagtid da, når jentungen har lagt seg kvikner jeg til og får ikke sove...:singing::singing::singing::singing:
 
Samme her! Sliter ekstremt med å komme meg opp på morgenen, på jobb går jeg å gleder meg til middagshvil når jeg kommer hjem og på kvelden gleder jeg meg til å legge meg :p
 
Ja stuptrøtt! Og har flere ganger i løpet av dagen der det er sånn at jeg holder på å sovne av.
 
I dag har virkelig trøttheten kicket inn altså! Holdt på å sovne hjemme hos pasient i dag :wideyed: Det var så sykt behagelig temperatur og belystning der inne :hilarious: Heldigvis hadde jeg med meg en kollega som holdt samtalen godt i gang:hilarious: Huff...
 
Tror trøttheten og energiløsheten holder på å slå inn her også nå. Er 5+6 i dag. Sist svangerskap kom det også rundt uke 6. Godt det snart er sommerferie. :)
 
Umettelig på søvn, men sover bare en liten hvil hver dag. Har et barn fra før så blir litt mer tvunget til å holde meg våken på grunn av det.
 
Trøtt ja! Må ha en dupp i løpet av dagen. Fikk ikke det i dag, og sovnet før guttungen da jeg la han i kveld. Gjesper på jobb, og klarer såvidt vaktene mine på 3 og 5 timer.
 
Helt sinnsykt trøtt her, spesielt mellom 17-19... sovner stadig sammen med ungen når han skal sove. Ikke noe som er videre positivt for søvnen om natten
 
I dag er jeg helt sykt sliten! Hjelper nok ikke at jeg er med svigers på langhelg og holder på å bli gæærn av svigemor... vi har ikke fortalt dem enda heller, så må bare smile og late som ingenting når kvalmebølgene setter I gang...:depressed:
 
Har en intensiv arbeidsperiode nå, men heldigvis litt fri uti neste uke. Merket særlig i dag at jeg er skikkelig sliten, på en rar måte. Vanskelig å holde energien oppe på jobb, såpass at en spurte meg om alt gikk bra :hilarious:. Alt er bra, men bare trøtt og sliten :rolleyes:
 
Jeg er helt ekstremt trøtt. Kan ikkje huske å ha vært så trøtt i forrige svangerskap. Klarer knapt å holde øynene oppe.
 
Back
Topp